۰ نفر

تایید جدایی آزمون از زنیت در نیم فصل

۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۳۲
کد خبر: 605370
تایید جدایی آزمون از زنیت در نیم فصل

مهاجم ملی پوش کشورمان ادامه فصل را در بوندسلیگا سپری خواهد کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ شب گذشته رسانه اسپورت ۲۴ خبر از جدایی احتمالی سردار آزمون از زنیت و پیوستن به بایرلورکوزن در ژانویه به جای انتهای فصل را داد و به نظر می‌رسد این اتفاق حتمی است.

چراکه حالا نشریه معتبر کیکر آلمان خبر می‌دهد بر اساس اطلاعاتی که از منابع روسی به دست آورده، تمامی طرفین (آزمون، زنیت و بایرلورکوزن) برسر انتقال این مهاجم ایرانی به این تیم بوندس لیگایی در همین زمستان به توافق رسیده‌اند.

بر این اساس، لورکوزن برای انتقال زودهنگام آزمون به جمع شاگردان جراردو سیون، چند میلیون یورو (گفته می‌شود رقمی بین 2 تا 5 میلیون یورو خواهد بود) به زنیت پرداخت خواهد کرد. کیکر مدعی شده تردیدی نیست که آزمون در نیم‌فصل دوم برای لورکوزن بازی خواهد کرد، این در حالی است که ماگومد اوزدویف هم‌تیمی‌ سردار نیز در اینستاگرام با او وداع کرد.

انتظار نمی‌رود آزمون در بازی یکشنبه هفته آینده با بوروسیا دورتموند در بوندس‌لیگا، بتواند لورکوزن را همراهی کند چون پس از مصدومیت اخیر عضلانی‌اش و مبتلا شدنش به ویروس کرونا هنوز در شکل و فرم مناسبی نیست.

آزمون که از سال ۲۰۲۹ در زنیت توپ می‌زند، این فصل رکورد ۱۰ گل زده و چهار پاس گل را از خود در ۲۱ بازی برای این تیم به ثبت رسانده است.

گفتنی است بایرلورکوزن در حال حاضر با 35 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا، پشت‌سر بایرن مونیخ 49 امتیازی و دورتموند 43 امتیازی، قرار دارد.