۰ نفر

سرمربی پونفرادینا؛

خوشحالیم که عابدزاده برای تیم ملی ایران بازی کرد

۹ بهمن ۱۴۰۰، ۰:۰۲
کد خبر: 604758
خوشحالیم که عابدزاده برای تیم ملی ایران بازی کرد

سرمربی تیم فوتبال پونفرادینا از اینکه امیر عابدزاده در صعود تیم ملی ایران به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ نقش داشت، ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، تیم ملی فوتبال ایران در حالی شب گذشته (پنجشنبه) در دور پایانی مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه آسیا با نتیجه یک بر صفر بر عراق غلبه کرد که امیر عابدزاده در این بازی خانگی در دورن دروازه تیم ملی بود و با چند واکنش خوبی که نشان داد، دروازه خود و تیم ملی را در این بازی حساس بسته نگه داشت.

خون آندونی پرس آلونسو ملقب به بولو سرمربی تیم فوتبال پونفرادینا با حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی یکشنبه این تیم با تنریف در هفته بیست‌وپنجم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاهی اسپانیا در تمجید از دروازه‌بان ایرانی خود گفت: خوشحالیم که عابدزاده شب گذشته برای تیم ملی ایران بازی کرد و واجد شرایط بازی در چنین رویداد مهمی (جام جهانی) شده است. شادی‌ امیر شادی ماست.

تیم پونفرادینا که امیر عابدزاده این فصل عملکرد خوبی را از خود در آن به نمایش گذاشته، در حال حاضر با ۴۱ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ دسته دوم اسپانیا جای دارد و با ایبار صدرنشین تنها پنج امتیاز اختلاف دارد.