۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

طارمی جانشین اوبامیانگ در آرسنال؟

۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۵۶
کد خبر: 604396
طارمی جانشین اوبامیانگ در آرسنال؟

یک‌ نشریه انگلیسی از تمایل آرسنال برای معاوضه ستاره گابنی این تیم با مهاجم تیم ملی ایران خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین و به نقل از sportmole، باشگاه انگلیسی آرسنال قصد دارد برا تقویت خط حمله خود از یک‌گزینه ایرانی استفاده کند و سران این باشگاه قصد دارند تا در این راه پیرامریک اوبامیانگ مهاجم سرشناس خود را به پورتو واگذار کنند.

اوبامیانگ پس از اختلاف با سرمربی آرسنال یعنی میکل آرتتا که منجر به پس گرفتن بازوبند کاپیتانی تیم هم از این مهاجم شد، در یک ماه اخیر حتی در فهرست توپچی‌ها هم قرار نگرفته و به نظر قصد جدایی از این تیم را دارد. البته اوبامیانگ به پیشنهاد هنگفت یک تیم عربستانی پاسخ منفی داد تا در فوتبال اروپا باقی بماند. در این شرایط مدیران آرسنال قصد دارند تا هم راه حلی برای مشکل دومین خرین گران قیمت تاریخ خود پیدا کنند و هم تیمشان را تقویت.

طارمی ۲۹ ساله که تا به اینجای فصل ۱۱ گل و ۷ پاس گل در ۱۹ مسابقه به جای گذاشته و طبق ادعای این رسانه انگلیسی گزینه جذابی برای آرسنالی‌هاست. البته پورتو هم از این معاوضه استقبال می‌کند به شرطی که اوبامیانگ حقوق هنگفت خود را کاهش دهد.

گفتنی است در قرارداد طارمی با پورتو بند فسخ ۵۰.۱ میلیون پوندی وجود دارد و باید دید این انتقال تحت چه شرایطی امکانپذیر خواهد بود.