۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

طارمی در یکی از روستاهای دور افتاده استانبول!

۴ بهمن ۱۴۰۰، ۲۳:۵۰
کد خبر: 603528
طارمی در یکی از روستاهای دور افتاده استانبول!

مشکل عجیبی برای مهاجم تیم ملی ایران به وجود آمده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، درحالی که اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران برای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر از امروز برگزار شده، قرار بر این شد که ملی پوشان شاغل در باشگاه‌های خارجی تا حداکثر فردا خودشان را به کادرفنی تیم ملی معرفی کنند اما گویا مشکلات دراگان اسکوچیچ تمامی ندارد. 

پس از اینکه تست کرونای سردار آزمون، احمد نورالهی و احسان حاج صفی مثبت شد، برای مهدی طارمی هم که پس از یک دوره غیبت دوباره به تیم ملی بازگشته، اتفاق عجیب و غریبی رخ داده است. 

مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی در این باره گفت: «اکنون مشکل حاد برای مهدی طارمی است که پروازش ۶-۷ ساعت تاخیر داشت اما بالاخره پروازش بلند شد و به سمت استانبول سفر کرد. با این حال او الان به ما خبر داد که نتوانسته در استانبول بنشیند و در دالامان در فاصله ۸۰۰ کیلومتری استانبول فرود آمده است. منتظر هستیم ببینیم ایرلاینی که مسافران را در این شهر پیاده کرده، چه برنامه‌ای دارد. اصلا کسی این شهر را نمی‌شناسد و خود مهدی هم می گوید نمی‌داند که کجاست!»

این درحالی است که طبق گفته خورشیدی، اللهیار صیادمنش هم برای عقد قرارداد با تیم هال سیتی عازم انگلیس شده و نمی‌تواند تیم ملی ایران را همراهی کند.