۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

واکنش رودی فولر و صفحه رسمی بوندسلیگا به انتقال آزمون + عکس

۲ بهمن ۱۴۰۰، ۲۳:۰۹
کد خبر: 602600
واکنش رودی فولر و صفحه رسمی بوندسلیگا به انتقال آزمون + عکس

فوتبال بوندسلیگای آلمان در ساعات اخیر تحت تاثیر حضور سردار آزمون بوده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ پس از سپری کردن چندین سال موفق در لیگ روسیه، سرانجام ساعتی پیش قرارداد سردار آزمون با تیم بایرلورکوزن آلمان به ثبت رسید و ملی پوش ایرانی زنیت سن پترزبورگ در پایان فصل با قراردادی ۵ ساله و به صورت آزاد به بوندسلیگا کوچ خواهد کرد.

مدت‌هاست که اخبار انتقال آزمون به تیم‌های مسرح فوتبال اروپا شنیده می‌شود و حالا در انتقالی ناگهانی، وی به تنها نماینده فوتبال کشورمان در سطح نخست فوتبال آلمان تبدیل خواهد شد. 

سردار + آزمون

پس از رسمی ضدن این انتقال، رودی فولر، از چهره‌های سرشناس فوتبال آلمان و مدیر عامل ورزشی باشگاه بایرلورکوزن در مصاحبه ای گفت:

«سردار آزمون یک مهاجم همه کاره است و توانایی بازی در پست های مختلفی را دارد. او بسیار سریع است و در هوا عالی کار می کند. سردار علاوه بر این درک خوبی هم از فضا دارد و این گونه نیست که صرفا یک مهاجم گلزن باشد. او البته که می تواند گل های زیادی به ثمر برساند و برای ایفای نقش در تیم ما به عنوان بازیکنی که به خوبی با دیگران همکاری می کند و هماهنگ می شود، مناسب است.»

پس از رسمی شدن این انتقال، حساب باشگاه بایرلوکوزن در صفحات مجازی حسابی روی این خرید ایرانی مانور داد. ضمن اینکه صفحه رسمی بوندسلیگا هم با انتشار چند تصویر از مهاجم تیم ملی، ورود وی به این لیگ را خوشامد گفت.

سردار آزمون+بابر لورکوزن