۰ نفر

گل‌محمدی: بسته شدن پنجره عادی است،هر دم از این باغ بری می‌رسد

۲ بهمن ۱۴۰۰، ۲۱:۲۴
کد خبر: 602564
گل‌محمدی: بسته شدن پنجره عادی است،هر دم از این باغ بری می‌رسد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مشکلات در باشگاه ما آنقدر زیاد است که می‌توان از ضرب المثل هر دم از این باغ بری می‌رسد برای آن استفاده کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، یحیی گل‌محمدی بعد از دیدار پرسپولیس مقابل فولاد اظهار داشت:بازی زیبایی بود، شروع بدی داشتیم، فولاد در 15 دقیقه ما را تحت فشار گذاشت و حتی می‌توانست به گل برسد. رفته رفته شکل خودمان را پیدا کردیم و در نیمه دوم فقط چند ضربه ایستگاهی به ما زدند. بازیکنان ما در این دیدار واقعا زحمت کشیدند و به برد خوبی دست پیدا کردند چون فولاد تیم خوب و سازمان یافته‌ای است.

وی در خصوص بسته شدن پنجره پرسپولیس و شایعه استعفایش گفت: بعد از برد شاید زیاد درست نباشد در مورد این مسائل حرف بزنیم. نمی‌خواهم کام هواداران تلخ شود. قرار بود امروز پول به بازیکنان پرداخت شود ولی ظاهرا نشده و گفته‌اند فردا این کار را می‌کنیم،نمی‌دانم فردا این اتفاق می افتد یا نه ولی مشکلات این باشگاه آنقدر زیاد است که هر روز یک مشکل جدید پیدا می‌شود. باید از تک تک بازیکنان تیمم تشکر کنم چون آنها اسوه و الگوی صبر در فوتبال ایران هستند. بعدا می‌شود در این باره بیشتر حرف زد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص خریدهای این تیم در آینده و حتمال جذب شیمبا گفت: نیم فصل شروع شده و فرصت خوبی برای پوشش نقاط ضعف و استراحت است.البته گرفتن بازیکن خوب از ایران و خارج از کشور خیلی سخت است.

گل‌محمدی همچنین در نشست خبری این مسابقه در خصوص دیدار تیمش با فولاد و روند مسابقه گفت: بازی خوبی انجام شد. موقعیت‌های خوبی روی دروزاه‌ها به دست آمد. ما شروع خوبی نداشتیم و فولاد فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتند. در چند دقیقه اول بازی خیلی تحت فشار بودیم اما هر چه گذشت راحت‌تر بازی کردیم و به خصوص در نیمه دوم هم در فاز دفاع و هم در حمله  فرصت‌های خوبی ایجاد کردیم. پنالتی واضح ما هم متاسفانه گرفته نشد ولی در مجموع از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم چون ذهنیت خوبی نداشتند و مشکلات زیادی را تحمل کردند. این 3 امتیاز در جدول خیلی مهم بود و ما را به عنوان یکی از مدعیان اصلی معرفی کرد. از هواداران هم به خاطر انرژی که به ما دادند تشکر می‌کنم و این برد را به آنها تقدیم می‌کنم. امیدوارم با حل مشکلات شرایط خوبی داشته باشیم.بازیکنان ما واقعا در رختکن خیلی ناراحت بودند و امیدوارم این مشکلات برطرف شود.

وی در خصوص مشکلات مالی تیمش گفت: تا الان پرداختی انجام نشده اما گفته‌اند 10 تا 15 درصد به حساب بازیکنان واریز می‌شود. البته بعید این است این ارقام مشکلات بازیکنان را حل کند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می شود شکایتی از رادوشوویچ به دست این باشگاه رسیده است گفت: من اطلاعاتی از این موضوع ندارم چون مدیریتی است اما این ضرب المثل مصداق باشگاه ما است که هر دم از این باغ بری می‌رسد.امیدوارم این مشکلات هر چه سریعتر برطرف شود.

گل‌محمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا باشگاه در مورد جذب بازیکن محدودیت مالی دارد و آیا چنین صحبتی به وی اعلام شده یا خیر گفت: نه، چنین صحبتی از طرف باشگاه نشده و من هم چیزی از طرف باشگاه نشنیدم.تا بازی آینده هنوز 16-17 روز فرصت داریم.البته شاید با گفتن این صحبت‌ها برخی ها ناراحت شوند اما ما مشکل زمین تمرین داریم. شاید باور نکنید تا امروز یک هزار تومانی هم پاداش نگرفته‌ایم، امیدوارم فردا بخشی از قرارداد بچه‌ها پرداخت شود تا مشکل آنها حل شود. نمی‌گویم نقل و انتقالات مهم نیست اما امیدوارم مشکلات به شکلی حل شود تا با فراغ بال بازیکن بگیریم. جذب بازیکن خیلی سخت است ولی سعی می‌کنیم در نیم فصل دوم نقاط ضعفمان را برطرف کنیم.

وی در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه گفت: بسته شدن پنجره باشگاه چیزی عادی است. من اطلاعی ندارم اما در این چند سال این کلمه را خیلی شنیده‌ام.