۰ نفر

گل محمدی: بحثمان مالی نیست

۱ بهمن ۱۴۰۰، ۲۰:۲۴
کد خبر: 602132
گل محمدی: بحثمان مالی نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نگفتیم به پرسپولیس استادیوم سانتیاگو برنابئو را بدهید فقط یک زمین تمرین می‌خواهیم این را هم برای خود باشگاه و تیم پرسپولیس می‌خواهیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت:‌ فردا یکی از مهم ترین بازی های فصل را مقابل تیم خیلی خوبی که در فاز هجومی و دفاعی برنامه های خاصی دارد پیش رو داریم. بازی کردن با این تیم برای هر تیمی دشوار است. ما هم شرایط خوبی از لحاظ فنی داریم. با توجه به بازی خوبی که مقابل ذوب آهن داشتیم و نتیجه خوبی کسب کردیم باید همان روند را ادامه بدهیم. البته فولاد فضای زیادی در اختیار ما قرار نمی دهد و باید از کمترین فضاها بهترین استفاده را کرده و از عمق و کناره ها به دروازه حریف نزدیک شویم.

وی افزود: برای هر دو تیم بازی راحتی نیست و با توجه به حضور بازیکنان خوب در پرسپولیس و فولاد شاهد دیداری فنی و تاکتیکی خواهیم بود. سعی داریم و باید سه امتیاز این دیدار خانگی را به دست آوریم و  با توجه به شرایط جوی هم سه امتیاز مسابقات خانگی نمی‌تواند به پرسپولیس کمک کند. با تمام وجود و انگیزه بالا به زمین می‌رویم تا ابتدا بازی خوبی انجام بدهیم و در ادامه ان‌شاءالله به سه امتیاز دست پیدا کنیم.

*مطرح کردن بحث استعفای من قبل از بازی فولاد سبب به هم خوردن تمرکز تیم می‌شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مباحثی که در روزهای اخیر نسبت به احتمال استعفایش پس از دیدار با فولاد مطرح شده است توضیح داد: تیم ما فردا دیدار خیلی  مهمی را پیش‌رو دارد اگر بخواهیم درباره صحبت‌هایی که در روزهای اخیر مطرح شده حرف بزنیم به جز به هم خوردن تمرکز تیم اتفاق خاص دیگری نمی‌افتد. اجازه بدهید فردا با تمرکز کامل به زمین برویم تا بازی خوبی انجام بدهیم. پاسخ این سوالرا  بعد از مسابقه می‌توان داد.

* فولاد تیمی سرعتی و دارای بازیکنانی است که خوب از زیر فشار خارج می‌شوند

گل‌محمدی در خصوص اینکه تیم‌های جواد نکونام همیشه در کارهای دفاعی  عملکرد مناسبی دارند و ضدحملات خوبی می‌زنند گفت:‌ وقتی توپ را در اختیار داریم و حمله می‌کنیم مهم است که نفرات عقب زمین تمرکز خوبی در انتقال به حمله حریف داشته باشند. این موضوع به هوشیار بودن تیم‌مان باز می‌گردد.اگر در زمان مالکیت توپ خودمان باهوش باشیم و نزدیک حریف کار کنیم غافلگیر نخواهیم شد. فولاد در کارهای انتقال توپ سرعت خوبی دارد و از نفراتی استفاده می‌کند که می‌توانند بازی را از زیر فشار درآورند. باید بتوانیم در زمین حریف فشار خوبی روی توپ داشته باشیم و البته با عملکرد دفاعی خوب در کار انتقال به دفاع سریع به عقب بازگردیم تا شکل دفاعی پرسپولیس نظم بگیرد این مسائل خیلی مهم است.

* گفتیم زمین تمرین به ما بدهید نگفتیم زمین سانتیاگو برانابئو را می‌خواهیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه آیا پس از صحبت‌هایی که اخیرا انجام داده اتفاق مثبتی بر این تیم افتاده است گفت: شب گذشته صحبتی با درویش داشتم و امروز قرار است بالای سر تیم بیاید و با بچه‌ها صحبت کند و قرار شد پرداختی به بازیکنان را داشته باشد.در این چند وقت صحبت در مورد برخی مسائل زیاد شد اما بحث ما مالی نیست. فقط بحث ما در مورد بی‌تفاوتی و بی‌خیالی و بی‌توجهی به پرسپولیس است در این 7، 8 ماه پس از کسب قهرمانی پنجم اتفاقات زیادی افتاده مشکل ما این مسائل است. دنبال حداقل‌ها هستیم سه ماه است می‌گوییم زمین تمرین به پرسپولیس بدهید چیز زیادی نمی‌خواهیم نگفتیم به پرسپولیس استادیوم سانتیاگو برنابئو را بدهید فقط یک زمین تمرین می‌خواهیم این را هم برای خود باشگاه و تیم پرسپولیس می‌خواهیم.

*می گویند پرسپولیسی ها پولکی هستند اما واقعا اینگونه نیست

وی اضافه کرد:‌توقع زیادی نداریم هر چند پرداختی‌ها به موقع نیست اما باید دیر یا زود آن را بدهند نه اینکه پس از 6، 7 ماه فقط 20 درصد دریافتی داشته باشیم این مسائل مربوط به تیمی است که 40، 50 میلیون هوادار دارد برخی‌ها می‌گویند پرسپولیسی‌ها پولکی هستند اما واقعا اینگونه نیست تمام زندگی خود را برای تیم گذاشته‌ایم و هم بچه‌ها با مشکلات کوچک و بزرگ با تمام وجود به زمین می‌روند تمرین و بازی می‌کنند.افرادی که از بیرون بازی را نگاه می‌کنند تصور نمی‌کنند چنین مشکلاتی در پرسپولیس وجود داشته باشد.

*دنبال حداقل‌ها هستیم و این اتفاقات در باشگاه واقعا دردناک است

وی تصریح کرد: دنبال این هستیم حداقل‌ها برای تیم ما تأمین شود تا بتوانیم انتظارات موجود را تا حدی برآورده کنیم این مسائل خواسته زیادی نیست می‌خواهیم شرایط و امکانات خوبی به وجود بیاید تا بچه‌ها با آرامش خاطر تمرین کنند به هر کسی می‌گوییم دنبال زمین تمرین هستیم فلان قدر پول داده‌اند پرسپولیس مدیرعامل و هیأت مدیره ندارد و ... باور نمی‌کنند. این اتفاقات واقعا دردناک است.

*با درویش زاویه ندارم و باید شرایط کار را برای او به عنوان یک پرسپولیسی قدیمی فراهم کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: برخی تصور می‌کنند ما با درویش زاویه داریم اصلا اینگونه نیست همه می‌دانیم وی یک پرسپولیسی قدیمی است و او را خوب می‌شناسیم. درویش دوست دارد به پرسپولیس کمک کند به تازگی به باشگاه آمده و باید شرایط کار را برایش فراهم کنند خودش هم می‌داند انتظارات از وی خیلی بالاست. خیلی از این مشکلات را هم نمی‌دانست وقتی به جلسه آمد تازه فهمید در پرسپولیس چه خبر است. انتظار ما هم این است هر چه سریع‌تر مشکلات برطرف شود.

*اسامی زیادی برای نقل و انتقالات پرسپولیس مطرح شده که بهتر است در مورد آنها صحبت نکنیم

گل‌محمدی در خصوص وضعیت نقل و انتقالات تیم و بحث‌های مختلفی که مطرح شده توضیح داد: همه تیم‌ها از شروع نیم‌فصل به بعد تغییراتی خواهند کرد اما اگر دنبال بازیکنی باشیم این موضوع را در رسانه‌ها مطرح نمی‌کنیم بلکه در باشگاه و بین خودمان چنین مواردی را مطرح می‌کنیم. این مسائل بیشتر احتمالات و گمانه‌زنی است. همیشه هم در دوران نقل و انتقالات وجود داشته در تیم‌های بزرگ این اتفاقات زیاد می‌افتد. روی اسامی صحبتی ندارم نفرات زیاد و مختلفی مطرح شدند که اگر در مورد آنها صحبت نکنیم بهتر است.

*واکنش به فعالیت ذوالفقار‌نسب در جایگاه هیأت‌ مدیره

وی در مورد انتقادات اخیر به بیژن ذوالفقار نسب و اینکه آیا او را برای سرخ‌پوشان گزینه خوبی برای فعالیت کارآمد در هیأت مدیره پرسپولیس می‌داند گفت: مطرح شدن این صحبت‌ها در نشست مطبوعاتی خوب نیست ان‌شاءالله هر چه است خیر است.

*دیدار فردای ما با فولاد از همه چیز مهمتر است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه تیمش قرار است در سوپر جام هم به مصاف فولاد خوزستان برود پاسخ داد: فولاد با همین نفراتی که فردا با ما بازی خواهد کرد قهرمان جام‌حذفی شده است. کیفیت، تشکیلات و امکانات خوبی دارد جواد نکونام هم در فولاد تأثیرات خودش را گذاشته است همه می‌دانیم فولاد تیم منظمی است دیدار فردا برای ما از همه چیز مهمتر است. مهمترین دیداری که در این فصل پیش‌رو داریم دیدار مقابل فولاد است پس از آن هم برای سوپرجام فرصت داریم اکنون 100درصد تمرکزمان روی بازی فردا است.

وی در مورد حضور مربیان جوانی مثل مهدی رجب‌زاده که سابقه کار کردن در باشگاه ذوب‌آهن را دارد گفت: هرگونه بازیکنی که روزی در لیگ ما بوده می‌تواند زمانی مربی خوبی هم باشد افرادی در فوتبال ما هستند که پتانسیل و استعداد خوبی دارند یکی از آنها هم مهدی رجب‌زاده است زمانی که با هم کار می‌کردیم شاگرد من بود همیشه در بحث‌های فنی وقت می‌گذاشت. آینده خوبی در انتظار رجب‌زاده است و امیدوارم همه مربیان جوان بتوانند استعدادی که در وجودشان است بروز بدهند.

*مربیان ایرانی مظلوم هستند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بحث مربی‌گری استعدادهای زیادی داریم که احتیاج به توجه دارند. آنها نیاز دارند برایشان تشکیلات خوبی در نظر گرفته شود مربیان ایرانی نسبت به مربیان حاضر در  آسیا مظلوم واقع شده‌اند. آنها هیچ امکاناتی ندارند و فدراسیون برای آنها برنامه‌ریزی نکرده است. هر مربی به جایگاهی می‌رسد به خاطر استعداد و توانایی‌های فردی خودش است. در غیر این صورت هیچ برنامه‌ریزی برای رشد کردن و نشان دادن استعدادهایشان در فوتبال ما وجود ندارد.

وی در مورد نفرات غایب پرسپولیس مقابل فولاد توضیح داد: حامد پاکدل، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر را در اختیار نداریم.

وی در مورد نتیجه اخیر تیم ملی بانوان مقابل هندوستان در جام ملت‌های آسیا گفت:‌خداروشکر با کسب تساوی مقابل هند امتیاز خیلی مهمی گرفت مریم ایراندوست و همکارانش و تمام بازیکنان خوب تیم بانوان تبریک می‌گویم واقعا امیدوار این هستیم تا نتایج خوبی کسب کنند دعای خیر ما هم پشت سر آنها است.