۰ نفر

فدراسیون کشتی آمریکا بابت اتفاقات روی داده عذرخواهی کرد

۳۰ دی ۱۴۰۰، ۲۰:۰۲
کد خبر: 601914
فدراسیون کشتی آمریکا بابت اتفاقات روی داده عذرخواهی کرد

رییس فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون کشتی آمریکا صبح امروز با ارسال ایمیلی بابت اتفاقات روی داده از کشورمان عذرخواهی و اظهار تاثر کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا دبیر روز پنجشنبه در حاشیه سفر یک روزه خود به ارومیه با بیان اینکه هم اکنون تیم ملی کشتی برای دیدار دوستانه با امریکا در اردو حضور دارد افزود: در حال تکمیل مدارک همه کشتی گیران و ارسال برای دریافت ویزا هستیم و باز هم تاکید دارم در صورت عدم صدور ویزا حتی برای یک نفر از کشتی‌گیران ما به این کشور سفر نخواهیم کرد.

وی در خصوص مسابقات آتی تیم ملی کشتی نیز افزود: مسابقات آسیایی و جهانی به فاصله اندکی از هم برگزار خواهد شد و در حال بررسی تمام جوانب و آخرین زمان ثبت نام در مسابقات هستیم و احتمال اینکه با ۲ تیم متفاوت در این رقابت ها حضور یابیم وجود دارد.

رییس فدراسیون کشتی در خصوص افت رشته کشتی در کشورمان اضافه کرد: شرایط کشتی کشور بهتر خواهد شد و برای این موضوع، میانگین سنی کشتی گیران نیز کاهش یافته بطوریکه در مسابقات جهانی نروژ با میانگین حدود ۲۲ سال در کشتی آزاد و میانگین ۲۳ تا ۲۴ سال در کشتی فرنگی حضور یافتیم و منتظر اتفاقات خوبی در کشتی خواهید بود.

دبیر در زمینه وضعیت رشته کشتی در آذربایجان غربی نیز گفت: آذربایجان‌غربی از استان‌های پیشرو در کشتی بوده که در چند سال اخیر دچار افت شده و برای بازگشت به شرایط ایده‌آل و رشد دوباره نیاز به تلاش همه بخصوص مربیان و برگزاری دوره‌های دانش افزایی است.

وی ادامه داد: امیدوارم با تلاش همه و همچنین تلاش مربیان زحمتکش این استان و برگزاری دوره‌های دانش افزایی شاهد رشد دوباره کشتی آذربایجان غربی بود.

وی اضافه کرد: متأسفانه باید قبول کنیم که برخی از مربیان ما از دانش فنی لازم برخوردار نیستند از اینرو فدراسیون کشتی این آمادگی را دارد که نسبت به آموزش و ارتقای دانش فنی آن ها اقدام کند.

رییس فدراسیون کشتی با بیان اینکه برای ارتقای سطح کشتی نباید منتظر کمک از بیرون بود اظهار داشت: باید با عشق به این رشته ورزشی نگاه کرده و تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت آن انجام داد.

دبیر با بیان اینکه وظیفه خود می داند که برای کمک به حل مشکلات کشتی در استان‌ها حضور پیدا کند افزود: با حضور در استان ها مسائل و شرایط را از نزدیک مورد بررسی قرار می دهد ضمن آنکه به این نکته هم باید توجه کرد که همه مشکلات به تنهایی توسط فدراسیون کشتی حل نمی‌شود.

رییس فدراسیون کشتی در سفر یک روزه خود به استان آذربایجان‌غربی با امام جمعه ارومیه، شهردار این شهر، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و اعضای هیات کشتی استان، رؤسای هیات کشتی شهرستان‌ها، پیشکسوتان و مربیان کشتی استان نیز دیدار و گفت و گو کرد.