۰ نفر

صعود یونیون‌ برلین و فرایبورگ در جام حذفی فوتبال آلمان

۳۰ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۴۳
کد خبر: 601736
صعود یونیون‌ برلین و فرایبورگ در جام حذفی فوتبال آلمان

تیم‌ های یونیون برلین و فرایبورگ موفق شدند با برتری برایر رقبا در جام حذفی فوتبال آلمان به مرحله بعد این رقابت‌ ها راه پیدا کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال آلمان، با برگزاری ۲ مسابقه به صورت همزمان پیگیری شد که با پایان یافتن آنها تیم‌های یونیون برلین و فرایبورگ موفق شدند به مرحله بعد بازی‌ها راه پیدا کنند.

هرتابرلین ۲- یونیون‌برلین ۳

در ادامه این رقابت‌ها در دربی شهر برلین، تیم فوتبال هرتا  در ورزشگاه المپیا این شهر به مصاف یونیون برلین رفت که در پایان متحمل شکست ۳ بر ۲ شد.

بدین ترتیب تیم ریشه‌دار شهر برلین از گردونه مسابقات کنار رفت و شاگردان اورس فیچر به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کردند.

هوفنهایم یک - فرایبورگ ۴

در دیگر دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی تیم فوتبال هوفنهایم در دیداری خانگی به‌مصاف فرایبورگ رفت که متحمل شکست سنگین چهار بر یک شد.

نکته جالب این دیدار این بود که تیم میزبان از نظر آماری برتری قاطعی در این دیدار داشت و از همه نظر از فرایبورگ برتر بود اما نتوانست از موقعیت‌هایش استفاده کند و متحمل یک شکست سنگین شد.

از طرفی هر پنج گل رد و بدل شده در این دیدار را بازیکنان فرایبورگ به ثمر رساندند.

وینسنزو کریو ۲بار و کوین شیک و دمیروویچ هر کدام یکبار برای فرایبورگ گلزنی کردند. نیکو استلوچربک نیز به اشتباه دروازه تیم‌خود را باز کرد.