۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

معاوضه استقلال – فولاد در آستانه نهایی شدن

۲۹ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۵۶
کد خبر: 601426
معاوضه استقلال – فولاد در آستانه نهایی شدن

معاوضه بازیکن میان دو تیم استقلال و فولاد به مراحل و موافقت پایانی خود نزدیک شده است.

اقتصاد آنلاین – امیر جهانی؛ پس از اینکه جواد نکونام سرمربی فولاد، صالح حردانی مدافع ملی پوش خود را به خاطر علاقه جهت پیوستن به استقلال نیمکت نشین کرد، به نظر می‌رسد اکنون این مربی راضی به انجام چنین انتقالی شده است.

البته شنیده می‌شد که فولادی‌ها در ازای صدور رضایتنامه حردانی، خواهان حضور دو بازیکن از استقلال شدند که آن دو بازیکن رشید مظاهری و آرش رضاوند بودند. سنگربان ناراضی استقلال که تا به اینجای فصل به ندرت حتی در لیست ۱۸ نفره تیمش هم قرار گرفته، ابتدا معاوضه را نپذیرفت و اعلام کرد تنها درصورتی از جمع آبی پوشان جدا می‌شود که رضایتنامه‌اش صادر شود تا او شخصا تیم آینده‌اش را انتخاب کند. موضوعی که با مخالفت مدیران باشگاه اعلام شد چراکه آنان این احتمال را می‌دادند که مظاهری قصد پیوستن به سپاهان یا پرسپولیس را داشته باشد و اینگونه رقیب مستقیم آنها در راه قهرمانی تقویت شود. از طرفی فرهاد مجیدی هم با وجود نمایش‌های پرانتقاد رضاوند در این فصل، خیلی مایل به جدایی این هافبک از جمع شاگردانش نبود تا این معاوضه در مراحل ابتدایی متوقف شود.

اکنون خبر رسیده که مظاهری موافقت خود را با پیوستن به فولاد اعلام کرده و با توجه به علاقه شدید حردانی به آبی پوش شدن، این معاوضه در مراحل نهایی خود قرار دارد. هرچند که مشخص نیست فولادی‌ها تنها با حضور مظاهری موافقت می‌کنند یا اینکه بازیکن دیگری هم مدنظرشان است. این موضوع، تنها گره ماجرای جابه جایی بازیکن میان این دو تیم است و باید دید فولادی‌ها رضایت می‌دهند یا اینکه اتفاقات جدیدی رخ می‌دهد.