۰ نفر

نوری فر؛

۱۷ بازیکن استقلال مبتلا به ویروس کرونا هستند

۲۹ دی ۱۴۰۰، ۱:۵۲
کد خبر: 601273
۱۷ بازیکن استقلال مبتلا به ویروس کرونا هستند

معاون ارتباطات باشگاه استقلال گفت: بعد از ابتلای ۱۷ بازیکن ما به ویروس کرونا امروز دوباره تست مجدد گرفتیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوری فر معاون ارتباطات باشگاه استقلال درباره این که اعلام شده تعداد بازیکنان مبتلا به کرونا کمتر از ۱۷ بازیکن است گفت: ۱۷ بازیکن مبتلا به ویروس کرونا شدند و مراقبت‌های لازم در حال انجام است. امروز مجددا تست‌های جدید گرفتیم تا دیگر بازیکنان مبتلا نشوند. شرایط سختی داریم.

تست دیگر بازیکنانی که جواب آن‌ها منفی شده بود چه شد؟

از تمامی بازیکنان دوباره تست گرفته شد به ویژه بازیکنانی که تست آن‌ها منفی بود تا آن‌ها مبتلا نشوند. همه در حال استراحت هستند و همین امروز هم شک نکنید تعداد کرونایی‌ها اضافه می‌شود.

با توجه به ابتلای ۱۷ بازیکن استقلال به ویروس کرونا، بازی آبی پوشان برابر تیم پیکان لغو شد و  قرار است این بازی در زمان دیگری برگزار شود.

آیا لیست بازیکنان کرونایی را منتشر می‌کنید؟

اگر نهاد‌های مسئول اجازه دهند لیست کرونایی‌های استقلال را منتشر می‌کنیم. تمام مستندات و آزمایشات معتبر وجود دارد. تمامی اتفاقات بر اساس مستندات رخ داده است.

چرا بازیکنان پروتکل‌ها را رعایت نکردند؟

هواداران در شهر‌های مختلف بدون درک شرایط کرونایی درخواست عکس بدون ماسک دارند یا می‌گویند چرا فرهاد مجیدی مردمی نیست و در جمع طرفداران حاضر نمی‌شود. باشگاه استقلال مسئولیت ابتلا به کرونای اعضایش را می‌پذیرد چراکه ما خودمان کوتاهی کردیم و از این پس قوانین سختگیرانه‌ای را اعمال خواهیم کرد.

آیا باشگاه استقلال از یک آزمایشگاه شکایت می کند؟

عکسی در فضای منتشر کردند که آن آزمایش فقط مربوط به نتیجه تست کرونای ۸ بازیکن ما است. در همین راستا پیگیری کردم و اگر مشخص شود این سند واقعی است، پیگرد قانونی لازم را انجام می‌دهیم.

پیش از این ۱۷ بازیکن و یک عضو از کادر فنی تیم فوتبال استقلال مبتلا به کرونا شده بودند. امروز عکسی منتشر شد مبنی بر اینکه فقط  بازیکن‌ این تیم دچار ویروس کرونا شدند و همین امر سبب شد تا محمد نوری فر معاون ارتباطات استقلال به این مساله واکنش نشان دهد. تا یک ماه پیش باشگاه استقلال و سازمان لیگ کلی با هم بر سر تبلیغات محیطی جدال و اختلاف نظر داشتند آن وقت به یک باره این ۲ چطور با هم دوست شدند. این نگاه‌های پلیسی را بگذاریم برای آنجایی که واقعا جعل و تخلف رخ می‌دهد. آدرس تمام بازیکنان در اختیار سازمان لیگ است و تعداد بیشتری از بازیکنان بیمار هستند. آقایان چون خودشان جاعل و فریبکار هستند، همه را با این چشم می‌بینند.

وضعیت تمرینات استقلال چه می شود ؟

هیچ تیم عاقلی در دنیا وقتی در مسیر صدر نشینی قرار دارد هیچ وقت دروغ نمی بافد. دیروز تعداد کرونایی بازیکنان آنقدر بالا بود که تمرین نکردیم. فعلا تمرین نمی کنیم‌ تا افراد بیشتری مبتلا نشوند.

وضعیت بازی با هوادار به کجا می رسد ؟

به شدت نگران بازی با هوادار هستیم و برای این دیدار منتظر پاسخ نهایی از سوی سازمان لیگ و ایفمارک هستیم. فکر می کنم این موضوع تا فردا یا پنجشنبه مشخص می‌شود و ما هم تابع سازمان لیگ هستیم. همچنین معاونت حقوقی باشگاه پیگیر پرونده سیاوش یزدانی و مرادمند است و حکمی که صادر شد نشان داد شایعات صحت نداشته است.