۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

نکونام با پرسپولیسی ها راه می آید؟

۲۸ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۳۶
کد خبر: 601080
نکونام با پرسپولیسی ها راه می آید؟

یحیی گل محمدی به دنبال تقویت پرسپولیس در نیم فصل است و مهاجم فولاد، خواسته او در نقل و انتقالات است.

اقتصاد آنلاین – امیر جهانی؛ پرسپولیس در فصل جاری در خط حمله ضعف های زیادی داشت و مصدومیت عیسی آل کثیر که او را تا انتهای فصل خانه نشین کرد، اوضاع قرمزها را به سمت بدتری کشاند. ضمن اینکه حامد پاکدل خرید تابستانی یحیی هم نتوانسته خودش را نشان دهد و هیچ بعید نیست که در نیم فصل از پرسپولیس جدا شود. این یعنی به صورت بالقوه این تیم تنها مهدی عبدی را در نوک خط حمله در اختیار دارد و نیاز مبرمی به اضافه شدن مهاجم جدید به این تیم وجود دارد.

به همین دلیل هم یکی از بازیکنانی که گفته می‌شود مدنظر کادرفنی پرسپولیس قرار گرفته لوسیانو پریرا یا همان شیمباست. بازیکنی که در تابستان به شدت مورد توجه فرهاد مجیدی هم بود اما در نهایت استقلالی نشد. البته باتوجه به حضور فولاد در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا، آنها نمی‌خواهند به همین راحتی کاپیتانشان از دست بدهد و تیم‌شان را خالی کنند.

درهمین خصوص شنیده شده که باشگاه فولاد برای اینکه شیمبا را به پرسپولیس بدهد، درخواست کرده پرسپولیس یک مدافع و یک هافبک خود را به اهواز بفرستد تا با شیمبا معاوضه شوند. البته با توجه به اینکه لیست فعلی قرمزها کمبود دارد، مشخص نیست کادرفنی با این تصمیم موافقت می کند و یا اصلا کدام بازیکنان را برای این معامله در نظر دارد. این موضوع سبب شده تا گل محمدی با تامل بیشتری درباره این انتقال فکر کند و بعید نیست وی پیشمان شود.