۰ نفر

خوشحالی طعنه‌آمیز آنچلوتی پس از قهرمانی رئال در سوپرجام

۲۷ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۵۹
کد خبر: 600563
خوشحالی طعنه‌آمیز آنچلوتی پس از قهرمانی رئال در سوپرجام

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی شاگردانش در مصاف با اتلتیک بیلبائو در فینال سوپرجام اسپانیا به منتقدانش طعنه‌ زد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته (یکشنبه) با کسب پیروزی 2 بر صفر مقابل اتلتیک بیلبائو در شهر ریاض عربستان، برای دوازدهمین بار قهرمان سوپرجام اسپانیا شد. کهکشانی‌ها بعد از شکست بارسلونا در مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها، در فینال هم با گل‌های لوکا مودریچ و کریم بنزما مدافع عنوان قهرمانی را شکست دادند و جام را بالای سر بردند. این افتخار در حالی در کارنامه کارلو آنچلوتی و شاگردانش ثبت شد که در هفته‌های اخیر انتقاداتی از سبک بازی رئال مادرید صورت گرفته بود و یکی از آنها درصد تملک توپ پایین این تیم نسبت به حریفانش از جمله بارسلونا بود. کارلتو اما در مصاحبه‌اش پس از پیروزی برابر بیلبائو اشاره‌ای طعنه‌آمیز به این موضوع داشت.

آنچلوتی پس از کسب پنجمین جام خود به همراه رئال مادرید در دو دوره حضورش در این تیم گفت: بسیار خوشحالم چون در این رقابت‌ها علاوه بر کسب نتیجه دو بازی خوب هم انجام دادیم، آنهم برابر دو حریف با سبک‌هایی متفاوت. در مرحله قبلی یک بازی کاملاً متفاوت ارائه کردیم و نشان دادیم که به دنبال پیروزی هستیم.

عملکردمان در بازی مقابل بارسلونا را می‌پسندم یا مقابل بیلبائو؟ خب در بازی امروز ما بیش از اندازه تملک توپ داشتیم...نه، شوخی کردم اما بازیسازی بازیکنان‌مان از خط دفاعی بسیار خوب بود. البته در مقاطع پایانی بازی به حریف موقعیت‌هایی برای بازگشت به مسابقه دادیم و خوش‌شانس بودیم که تیبو کورتوا درون دروازه به حریف اجازه گلزنی نداد.

آنچلوتی درباره عملکرد سه بازیکنش، وینیسیوس، رودریگو و مودریچ، اظهار داشت: وینیسیوس امشب از رودریگو خسته‌تر بود. رودریگو عملکرد بسیار خوبی داشت، همیشه خطرناک ظاهر می‌شد و پاس گل مودریچ را هم او داد. او بازیکن بسیار خوبی است. مودریچ؟ مثل همیشه. او، تونی کروس و کاسمیرو عالی هستند. وقتی این سه نفر در اوج نباشند، تیم ما در کنترل بازی مشکل دارد.

فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید از مودریچ و کورتوا به‌عنوان بهترین بازیکنان دنیا در پست‌های خودشان یاد کرد. آنچلوتی با تأیید اظهارات رئیس خود گفت: مطمئناً همینطور است و من با او موافقم.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در پاسخ به این سؤال که در گپ شخصی‌اش با فلورنتینو رئیس کهکشانی‌ها به او چه گفته است نیز اظهار داشت: این یک موضوع شخصی است. من از بودن در این باشگاه بسیار خوشحالم. این جام هم بهانه‌ و انگیزه‌ای برای ادامه دادن به تلاش‌های‌مان است. زمان زیادی برای فکر کردن نداریم، چون خیلی زود باید آماده تورنمنت‌های بعدی شویم.