۰ نفر

حضور پر تعداد استقلالی ها در تیم منتخب هفته پانزدهم

۲۵ دی ۱۴۰۰، ۲:۳۶
کد خبر: 599678
حضور پر تعداد استقلالی ها در تیم منتخب هفته پانزدهم

حضور پر رنگ استقلالی‌ها در حالی در ترکیب منتخب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان به چشم می‌خورد که این تیم توانست در همین هفته قهرمانی نیم‌فصل را جشن بگیر

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، هفته پازندهم لیگ برتر فوتبال کشورمان روز گذشته (پنجشنبه) با برگزاری هشت دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد و در نهایت از مجموع این بازی‌ها، چهار دیدار با تساوی به پایان رسید و در در جدول امتیازات نیز تیم استقلال تهران با ۳۵ امتیاز موفق شد قهرمان نیم‌فصل اول لیگ برتر شود. 

آبی‌پوشان پایتنخت علاوه بر قهرمانی در نیم‌فصل، در ترکیب منتخب هفته پانزدهم نیز حضور پر رنگی دارند. آن‌ها با حضور چهار بازیکن در ترکیب منتخب هفته، بیشترین سهمیه را بین دیگر تیم‌ها دارند. بعد از آن تیم فولاد دو نماینده و تیم‌های پرسپولیس، آلومینیوم اراک، صنعت نفت آبادان، تراکتور تبریز و نساجی مازندران هر کدام یک نماینده در بین ترکیب منتخب هفته دارند.  

دروازه‌بان: حسین پورحمیدی (آلومینیوم اراک)

دیدار تیم‌های آلومینیوم و سپاهان موقعیت‌های گلزنی زیادی داشت اما درخشش دروازه‌بان‌های دو تیم به خصوص پورحمیدی مانع عبور توپ از خط دروازه‌ها شد. این دروازه‌بان کلین‌شیت‌های زیادی در این فصل برای تیمش داشته و به راحتی می‌توانیم او را یکی از بهترین دروازه‌بان‌های نیم فصل لیگ برتر بدانیم. 

حسین پورحمیدی

مدافعان: امیرمهدی جانملکی (نساجی مازندران)، هادی محمدی (تراکتور تبریز) و سیاوش یزدانی (استقلال)

دیدار تیم‌های تراکتور و نساجی نبرد مدافعان گلزن هر دو تیم بود. جایی که جانملکی برای نساجی و محمدی برای تراکتور گلزنی کردند. آن‌ها در بخش دفاعی تیم‌های خود نیز عملکرد قابل قبولی داشتند تا در نهایت در ترکیب منتخب هفته پانزدهم قرار بگیرند. 

سیاوش یزدانی بدون شک یکی از ارکان قهرمانی استقلال در نیم فصل نخست لیگ برتر به شمار می‌رود. این بازیکن با جایگیری‌های صحیح خود در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان، اجازه کار را به مهاجمین تیم حریف نداد تا استقلال بدون گل خورده از این دیدار نیز بیرون بیاید. 

امیرحسین حسین زاده

هافبک‌ها: کوین یامگا، امیرحسین حسین زاده و مهدی مهدی‌پور (استقلال)، آیاندا پاتوسی و ساسان انصاری (فولاد خوزستان)

امیرحسین حسین‌زاده در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان ستاره اول تیمش بود و موفق شد با زدن دو گل بشترین تاثیرگذاری را در این بازی داشته باشد. حسین زاده جوان در این بازی اولین گل از پشت محوطه جریمه خود را در لیگ برتر نیز به ثمر رساند. 

یامگا نیز مانند اکثر بازی‌هایی که برای استقلال انجام داده، توانست در این دیدار نیز عملکرد خوبی داشته باشد. او با دادن یک پاس گل و زدن یک گل یکی دیگر از ستاره‌های این هفته بود.

مهدی پور که در این فصل متحول شده، در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیمش بود. او یکی از پاس گل‌های تیمش را در این دیدار داد تا همچنان بهترین پاسور استقلال در این فصل باشد. 

آیاندا پاتوسی در دیدار برابر پدیده توانست یکی از بهترین بازی‌هایش را در این فصل انجام دهد. بازی خوب او نیز با یک گل همراه شد تا نام او در ترکیب منتخب قرار بگیرد. ساسان انصاری نیز پاس گل تیمش را در این دیدار به پاتوسی داد و در طول بازی نیز عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت.  

امیرحسین حسین زاده2

مهاجم‌ها: مهدی ترابی (پرسپولیس) و شروین بزرگ (صنعت نفت آبادان)

ترابی در دیدار برابر فجر مانند ۲ فصل گذشته ظاهر شد و توانست با گل خود طلسم دروازه حریف را بشکند و سه امتیاز ارزشمند را برای شاگردان یحیی گل‌محمدی به ارمغان بیاورد. او در طول بازی پایه‌گذار حملات تیمش بود.

شروین بزرگ در این هفته هم توانست یک سوپر گل دیگر بزند. او در دیدار برابر هوادار موفق شد دو گل تیمش را به ثمر برساند تا شاگردان علیرضا منصوریان به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کنند.  

سرمربی: فرهاد مجیدی (استقلال)

مجیدی در نیم فصل لیگ برتر موفق شد تیمش را بدون شکست قهرمان کند و در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان نیز بازی بی‌نقصی از شاگردانش گرفت تا تیمش با نتیجه سه بر صفر حریف جنوبی خود را شکست دهند. بدون شک مجیدی یکی از بهترین مربی های این فصل بوده و در بین نتایج هفته پانزدهم نیز بیشترین امتیاز را بدست آورده است.