۰ نفر

درخشش ملی‌پوش پرش با نیزه زنان با رکورد ۴متر در آسیا

۲۴ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۰۴
کد خبر: 599468
درخشش ملی‌پوش پرش با نیزه زنان با رکورد ۴متر در آسیا

ملی‌پوش پرش با نیزه زنان گفت: ۱۰ سانتی متر رکورد پرش با نیزه داخل سالم را ارتقا بخشیدم و با رکورد چهار متر در مسابقات داخل سالن آسیا قزاقستان می‌درخشم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، مهسا میرزاطبیبی در مسابقات باشگاه‌های دو و میدانی کشور برای کسب ورودی مسابقات داخل سالن آسیا قزاقستان رکورد ٤ متر را در پرش نیزه ثبت کرد اما فدراسیون دو و میدانی رکورد ورودی مسابقات قاره کهن را ٤:١٠ متر انتخاب کرد.

وی روز پنجشنبه اظهار داشت: رکوردهایی که فدراسیون دو و میدانی برای ورزشکاران برای کسب ورودی مسابقات داخل سالن آسیا در نظر گرفته بود توجه به ورزشکاران برجسته چینی بود.

ملی‌پوش پرش با نیزه زنان افزود: چین همواره در این مسابقات شرکت می‌کند و نفرات اول و دوم هر ماده از این کشور است. به همین دلیل فدراسیون رکوردها را افزایش داد تا ورزشکارانی که شانس مدال طلا هستند، راهی این رقابت‌ها شوند.

وی عنوان کرد: اکنون چین در مسابقات داخل سالن آسیا شرکت نمی‌کند و من هم توانستم در مسابقات باشگاه‌های کشور ١٠ سانتی متر رکورد ملی را جابجا کنم. رکورد قبلی ٣:٩٠ متر بود و رکورد الان ٤ متر است.

میرزاطبیبی گفت: امیدوارم در مسابقات داخل سالن آسیا در قزاقستان بدرخشم و قطعا با این رکوردی که دارم شانس کسب مدال در این رقابت‌ها هستم.

وی افزود: در مسابقه‌ای که امروز حضور یافتم با توجه به اینکه آمادگی جسمانی نداشتم و از فصل بدنسازی بصورت مستقیم وارد این مسابقات شدیم، رکورد ٤ متر عدد خوبی برای داخل سالن در سطح آسیاست. خوشحالم توانستم با توجه به اینکه آمادگی جسمانی نداشتم ١٠ سانتی متر رکورد ملی را ارتقا بخشم. امیدوارم در آینده رکوردهای بهتری بزنیم.