۰ نفر

برگزاری مراسم معارفه مدیرعامل پرسپولیس

۲۳ دی ۱۴۰۰، ۱:۰۸
کد خبر: 599152
برگزاری مراسم معارفه مدیرعامل پرسپولیس

مدیرعامل و رییس جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در اردوی تیم فوتبال این باشگاه شرکت و با بازیکنان و مربیان سرخپوشان دیدار کدرند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، بیژن ذوالفقارنسب، رضا درویش و غلامعلی محمدعلیپور، چهارشنبه شب در اردوی پیش از دیدار پرسپولیس برابر فجر سپاسی شیراز حضور یافتند و با اعضای تیم به دیدار و گفت‌وگو پرداختند.

مراسم معارفه رییس جدید هیات مدیره، مدیرعامل و عضو هیات مدیره پرسپولیس امشب (چهارشنبه) در اردوی پیش از بازی با فجر سپاسی برگزار شد.

اعضای تیم اعم از کادر فنی و بازیکنان به بیژن ذوالفقارنسب، رضا درویش و غلامعلی محمدعلیپور خوشامد و تبریک گفتند و برای آنها آرزوی موفقیت کردند.

رییس هیات مدیره، مدیرعامل و عضو هیات مدیره در جمع اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به صحبت پرداختند و پیام خود در خصوص حمایت همه جانبه از تیم را اعلام کردند.

سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس به نمایندگی از سوی بازیکنان، به اعضای هیات مدیره و مدیرعامل جدید باشگاه تبریک گفت و مشکلات تیم را با ایشان مطرح کرد.

همچنین افشین پیروانی و یحیی گل‌محمدی نیز دقایقی به صحبت پرداختند و درباره مسائل و مشکلاتی که پرسپولیس در این چند وقت اخیر با آن مواجه بوده را مطرح، و از اعضای هیات مدیره و مدیرعامل درخواست داشتند که در جهت حل این مشکلات همکاری کنند تا ان‌شاءالله تیم بتواند با آرامش خاطر و بدون دغدغه در مسابقات پیش رو شرکت کند.