۰ نفر

پاسخ درویش به شایعه جذب دایی به جای گل محمدی

۲۲ دی ۱۴۰۰، ۲۰:۳۹
کد خبر: 599079
پاسخ درویش به شایعه جذب دایی به جای گل محمدی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به شایعه جذب علی دایی به جای یحیی گل محمدی در پرسپولیس پاسخ داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، رضا درویش در مورد حضورش در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: چالش‌های زیادی پیش رویمان قرار دارد، امیدوارم با احکامی که سجادی برای اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس صادر کرده‌اند و همچنین استفاده از تمام پتانسیل اهالی فوتبال و به خصوص دوستداران پرسپولیس با حمیت و وفاق در تیم این مشکلات را یک به یک حل کنیم. همچنین تاکید سجادی وزیر ورزش و کمیسیون فرهنگی و ورزش مجلس نیز از دیگر دغدغه‌های همه مردم و طرفداران پرسپولیس است و می‌خواهیم این مشکلات را مرتفع کنیم تا به تیم و هواداران آرامش بدهیم.

وی در مورد اینکه در برنامه کوتاه مدت قرار است چگونه کار کنند و گفته می‌شود قرارداد کارگزار پرسپولیس با استعفای صدری لغو شده، گفت: من این مسأله را نمی‌دانم، اما کارگروه‌های حقوقی و اقتصادی به موازات هم در باشگاه تشکیل شده تا اگر امکان‌ داشته باشد با همین اسپانسر کار را ادامه بدهیم و یا در غیر این صورت با کارگزاران دیگر که به دنبال حضور در پرسپولیس هستند کار کنیم. مشکلات عدیده‌ای در باشگاه پرسپولیس به وجود آمده که باید آنها را برطرف کنیم. وظیفه خود می‌دانم که از آقای صدری دوست و برادرم که تا دیروز در باشگاه پرسپولیس زحمت می‌کشیدند تشکر کنم.

درویش در مورد اینکه آیا احتمال دارد که پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا برگردد یا نه و چقدر می‌توان امیدوار بود، اظهار داشت: این مسائل یک سیکل اداری دارند و این مسأله اتفاقی نیست که من بخواهم چیزی را از جایی بلند کنم و در جای دیگری بگذارم، بلکه روند اداری آن باید طی شود. از حقوق‌دانان مجربی که سراغ داریم استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: کسانی که سال‌ها کارشان چنین مسائلی بوده و در حقوق ورزش بین‌الملل سررشته دارند دعوت می‌کنیم تا ببینیم آیا راهی وجود برای برون‌رفت از این ماجرا وجود دارد یا نه. تمام هم و  غم خود را برای حل این مشکل که مشکل بسیار بسیار سنگینی است می‌گذاریم و تلاش می‌کنیم این مسأله را حل کنیم. می‌دانم نه تنها باشگاه پرسپولیس بلکه وزارت ورزش،‌ دولت و خانه ملت هم تمام هم و غم خود را برای حل این مشکل می‌گذارد.

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس در مورد شایعه بازگشت علی دایی به پرسپولیس به جای یحیی گل محمدی در گفت‌وگو با شبکه سه پاسخ داد: چنین چیزی امکان‌پذیر نیست. گل محمدی و کادر فنی‌شان در زعم خود علی دایی یکی از بهترین کادرهای فنی ایران و آسیا هستند و ما مستحکم‌تر با این کادر کارمان را ادامه می‌دهیم تا ششمین قهرمانی را کسب کنیم.