۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

حواشی تمام نشدنی وزارت ورزش / انتخابات کمیته تحت تاثیر حضور وزیر

۱۹ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۳۰
کد خبر: 597846
حواشی تمام نشدنی وزارت ورزش / انتخابات کمیته تحت تاثیر حضور وزیر

مدت زمان زیادی به برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک باقی نمانده ولی ورزش کشور به شدت درگیر حواشی این موضوع است.

اقتصاد آنلاین – امیر جهانی؛ درحالی که انتخابات کمیته ملی المپیک قرار است 17 اسفند برگزار شود، تکذیب نیابتی صالحی‌امیری درخصوص حضور وزیر ورزش در این انتخابات و در ادامه تکذیب وزیر هم حتی نتوانست از بار حاشیه‌ها و مبهمات موضوع بکاهد و همچنان موضوعات زیادی هست که وضعیت پیچیده‌ای را بر این انتخابات حاکم کرده است.

شاید شفاف‌ترین مساله در خصوص انتخابات کمیته ملی المپیک حالا برگزاری آن در اسفند ماه باشد چرا که وضعیت موجود حکایت از آن دارد که عزم کمیته ملی المپیک بر برگزاری انتخابات جزم است، اما در خصوص سایر موضوعات سوالات زیادی مطرح است.

در همین رابطه باوجود تکذیب حمید سجادی، همچنان صحبت از تصمیم وزیر برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک در میان است و همین موضوع ورزش ایران را در معرض اتفاقات عجیبی قرار داده که یکی از آنها برگزاری جلسه روسای 10 فدراسیون ورزشی است که با پشتیبانی و دعوت یکی از روسای فدراسیون‌ها که اخیرا با وزارت ورزش و هم کمیته ملی المپیک زاویه زیادی پیدا کرده، تشکیل شده است.

 این روسا درخصوص مشکلاتی که اخیرا در حوزه ورزش وجود داشته و معرفی پولادگر به عنوان معاونت ورزش قهرمانی آن را تشدید کرده چرا که گفته می شود شخص حمید سجادی مخالف این موضوع بوده با اکراه و به توصیه "بالادستی ها" این انتصاب را پذیرفته است. این موضوع در کنار  خالی بودن خزانه وزارتخانه برای پرداخت بودجه فدراسیون‌ها باعث شده تا در جلسه میان روسا حواشی زیادی رخ دهد. این روسا منتقد عملکرد وزیر ورزش هستند و باید دید در ادامه چه اتفاقات دیگری در همین راستا شکل خواهد گرفت.