۰ نفر

غفوری: حذف از آسیا فاجعه فوتبال آماتور ایران بود

۱۸ دی ۱۴۰۰، ۲۱:۱۸
کد خبر: 597607
غفوری: حذف از آسیا فاجعه فوتبال آماتور ایران بود

کاپیتان استقلال می‌گوید دست‌های پشت پرده باعث بروز فاجعه‌هایی مثل حذف تیمش از آسیا هستند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال پس از برتری ۳ بر ۲ تیمش برابر مس رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر توانستم صحیح و سالم از زمین بیرون بیایم و ۳ امتیاز را گرفتیم. شرایط خوب است و امیدوارم همین اتفاق ادامه‌دار باشد.

وی ادامه داد: چون تیم صدر جدول است، تیم اعتماد به نفس بیشتری می‌گیرد و تیم قوی‌تر و شرایط بهتر می‌شود. هدف ما قهرمانی است و لیاقتش را داریم. در این مدت به تیم ما ظلم شد. حذف از لیگ قهرمانان یک فاجعه ملی بود که نمی‌توان آن‌را توجیه کرد. آدم‌های دیگر در امور استقلال دخالت می‌کردند که ورزشی نبودند و باید به این مسائل دقت می‌شد اما این اتفاق نیافتاد. نه مجلس، نه وزارت ورزش و نه مدیران قبلی جوابگو هستند. نه کسی قبول می‌کند و نه عذرخواهی می‌کنند.

او اضافه کرد: هر باشگاهی سعی می‌کند در بالاترین سطح باشد و این اتفاق لطمه می‌زند. ما انگیزه زیادی داریم اما لطمه زیادی به ما زد. ما فوتبال آماتوری داریم که به آن می‌خواهیم سر و شکل حرفه‌ای دهیم اما با این روند نمی‌شود. وقت آن است آن‌هایی که خودشان را به خواب زدند، بیدار شوند و سر و سامانی به فوتبال دهند. بالاترین نهاد ورزش، وزارت ورزش و وزیر ورزش است که بارها قول خصوصی‌سازی شود اما این اتفاق نیافتاده است. دست‌هایی پشت پرده است که نمی‌خواهند استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند تا فوتبال حالت گدایی به خودش بگیرد و همیشه کاسه چه‌کنم چه‌کنم دست ما باشد و فوتبال همین‌طوری فقیر باشد.