۰ نفر

رونمایی از بدل‌های استقلال و پرسپولیس در روز اعتراف مجیدی

۱۷ دی ۱۴۰۰، ۲۱:۰۸
کد خبر: 597272
رونمایی از بدل‌های استقلال و پرسپولیس در روز اعتراف مجیدی

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان از لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۲ حذف شدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، در هفدهمین روز از دی‌ماه سال ۱۴۰۰ با اخبار، گزارش‌ها و مصاحبه‌های متنوع از ورزش ایران و جهان برای شما تدارک دیده شده است.

رسمی؛ پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان از لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۲ حذف شدند.

1

کدام تیم‌ها مانند استقلال و پرسپولیس، لیگ قهرمانان را از دست دادند؟

در فضای مجازی شایعه‌ای پیرامون حذف شدن تعداد قابل توجهی از تیم‌های صاحب‌نام آسیایی از لیگ قهرمانان به خاطر دلیلی شبیه به حذف سرخآبی‌های پایتخت منتشر شد که واقعیت ندارد.

2

تثبیت صدرنشینی ملوان در روز خوب بالانشینان/ لیگ برتری‌های سابق در بحران

هفته سیزدهم لیگ فوتبال آزادگان (دسته یک) در حالی پیگیری شد که سه تیم بالای جدول موفق شدند رقبای خود را با حداقل اختلاف ممکن شکست دهند.

33

مجیدی: ۲ بازیکن خارجی جذب می‌کنیم/ مقابل آلومینیوم نمایش خوبی نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در نیم‌فصل دوم ۲ بازیکن خارجی جذب می‌کنیم که یکی آسیایی است و ۲ بازیکن داخلی هم شاید جذب شوند. 

4

سه نامزد نهایی بهترین بازیکن سال فیفا مشخص شدند؛ مسی، لوا و محمد صلاح

لیونل مسی، روبرت لواندوفسکی و محمد صلاح سه نامزد نهایی بهترین بازیکن سال فیفا شدند.

5

غربت پهلوانی؛ ۵۴ سال بعد از درگذشت تختی

پنجاه و چهار سال از درگذشت جهان پهلوان «غلامرضا تختی» می‌گذرد، پهلوانی که اخلاق و مردمداری او فرای مدال‌ها و قهرمانی‌هایش بود و به معنای واقعی واژه پهلوان را در عصر حاضر تعریف کرد. 

6

مجللی: با سرمربی برزیلی تیم ملی قایقرانی می‌توانیم در هانگژو به مدال برسیم

مربی تیم ملی قایقرانی گفت: با مربیان خارجی زیادی کار کردم اما حضور «پدرو سنا» می‌تواند به تجربیات ما اضافه کند و می‌توانیم در کنار این سرمربی برزیلی روند رو به رشدی داشته باشیم و در کنار او در بازی‌های آسیایی به مدال برسیم.

7