۰ نفر

روزنامه اسپانیایی از توافق هالند با بارسلونا خبر داد

۱۵ دی ۱۴۰۰، ۸:۰۷
کد خبر: 596561
روزنامه اسپانیایی از توافق هالند با بارسلونا خبر داد

روزنامه کواترو اسپانیا از توافق سه ساله ارلینگ هالند با آبی اناری ها خبر داد و مدعی است که این بازیکن فصل بعد را در نوکمپ توپ خواهد زد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا ، ارلینگ هالند از بهترین و آماده‌ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال جهان است که در بارسلونا بازی می‌کند. این مهاجم نروژی مشتریان زیادی دارد. باوجود آنکه بیشتر رسانه‌ها از نزدیک بودن هالند به رئال مادرید خبر می‌دهند اما روزنامه اسپانیایی کواترو از توافق این بازیکن با بارسلونا نوشت.

این روزنامه نوشت: هالند با بارسلونا قرارداد سه ساله امضا خواهد کرد. او برای هر فصل 30 میلیون یورو حقوق از بارسلونا دریافت خواهد کرد و این باشگاه درحال مهیا کردن همه خواسته‌های این بازیکن است.

بارسلونا یکی از بدترین فصل های تاریخ خود را تجربه کرد. مشکلات مالی این باشگاه باعث شد تا مسی بعد از دو دهه حضور در تیم راهی پاری سن ژرمن شود. خوان لاپورتا می خواهد ثابت کند که تیم شرایط بحرانی مالی را پشت سر گذاشته است و می تواند با بازیکنان بزرگ قرارداد امضا کند.

رقم فسخ قرارداد هالند در تابستان پیش رو 75 میلیون یورو خواهد بود. او اعلام کرده که می‌خواهد راهی لالیگا شود و به احتمال خیلی زیاد از بین رئال و بارسلونا دست به انتخاب بزند.