۰ نفر

سیدعباسی: منتظر فرصت مالک باشگاه نیستم

۱۳ دی ۱۴۰۰، ۱۹:۴۳
کد خبر: 596087
سیدعباسی: منتظر فرصت مالک باشگاه نیستم

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: سپاهان تیمی با کیفیت است که باید مقابل آنها شش دانگ بازی کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، داوود سیدعباسی بعد از بازی با سپاهان در نشست خبری، عنوان کرد: باتوجه به شناختی که از سپاهان داشتیم می‌دانستیم تیم خوب و باکیفیتی است، بازیکنان تاثیرگذار زیاد و کادر فنی خوبی هم دارد. تلاش کردیم با داشته‌هایمان و استراتژی‌مان خط هافبک سپاهان را خارج کنیم. بازی‌ای که سپاهان دارد و پرس منطقی هم دارند سعی کردیم با بازی مستقیم خط هافبک سپاهان را از بازی خارج کنیم تا به دروازه سپاهان نزدیک شویم.

وی افزود: نیمه اول خیلی خوب این کار را انجام دادیم و موقعیت به حریف ندادیم. در ضد حمله در یکی دو صحنه خطرناک ظاهر شدیم و از آنجایی که تیم جوانی داریم نیمه دوم نتوانستیم بازیکنان سپاهان را کنترل کنیم. وقتی مقابل تیمی مانند سپاهان بازی می‌کنید باید شش دانگ حواس‌تان را به بازی بدهید؛ در یک صحنه غافل شدیم و گل خوردیم. البته یک بازیکن ما مصدوم و جای او خالی شد که از آن ناحیه گل خوردیم. اینها تجربه است و زمانی یک بازیکن مصدوم می‌شود توپ را می‌گیرد یا به اوت می‌زند اما برای ما این طور نشد. عدم تجربه است و باید با این مسائل کنار بیاییم.

سیدعباسی با اشاره به مصدومان تیمش، عنوان کرد: چیزی که ما را اذیت می‌کند تعداد زیاد مصدومان است. تمام بازیکنانم از ناحیه همسترینگ مصدوم شدند و برخی از بازیکنان از ناحیه 2 پا دچار این مشکل هستند. امیدواریم برای حسینی مشکلی پیش نیاید. وقتی 10 بازیکن از ناحیه همستریگ دچار مشکل می‌شوند پس حتما علتی  هست. از وقتی آمدیم به فاصله 5 روز بازی برگزار می‌شود. سعی می‌کنیم به بازیکنان فشار نیاوریم تا مصدوم نشوند. 3 بازی اول را به  چشم تدارکاتی نگاه کردیم تا از آمادگی تیم اطلاع پیدا کنیم. اگر شانس یار بود تا فیفا دی داشته باشیم و بازیکن بگیریم خوب بود البته باید با این موضوع تا نیم فصل کنار بیاییم. بازیکنان ما تلاش خود را می‌کنند اما فوتبال تجربه هم هست و باید از اشتباهات درس بگیریم، سعی کرده‌ایم این اشتباهات را اصلاح کنیم اما برخی از اشتباهات تازه است.

وی درباره داوری، عنوان کرد: داوری صحنه خاصی نداشت.

سرمربی پدیده درباره تراکم در خط دفاع، خاطرنشان کرد: ما بازی را 5-4-1 شروع کردیم اما بازیکنان سپاهان ریزه‌کار هستند و در لایه‌های دفاعی حریف خوب جای می‌گیرند سعی کردیم استحام تیم را حفظ کنیم اما وقتی وارد تیمی می‌شوید که در رده اخر قرار دارد و بردی کسب نکرده اولین چیزی که باید به تیم برگردانیم شخصیت گل نخوردن است. در خط دفاع هم بازیکنان خوبی داریم اما آنچه باعث می‌شود گل بخوریم عدم رساندن تفکراتی است که داریم. ما نمی‌توانیم در 2 جلسه تمرین آنچه می‌خواهیم به بازیکنان بگوییم، باید بازی به بازی به بچه‌ها بگوییم. وقتی گل خوردیم باید جبران می‌کردیم.

وی با اشاره به عملکرد دروزاه‌بان تیم، گفت: آنچه برایم امیدوارکننده بود باید در مورد دروازه‌بان تیم بگویم سلامت سرمایه خراسان است و امروز خیلی خوب کار کرد، دوست داشتم گل دوم را به گونه ای دیگر می‌خورد، از او راضی هستم و سلامت باثبات درون دروازه ایستاد. بعد از گل دوم وقتی تلاش می‌کردیم به گل تساوی برسیم تیم بازتر بازی کرد.

سیدعباسی افزود: سپاهان به جرات می‌گویم در چند سال اخیر یکی از تیم‌های برتر کشور و تیمی باکیفیت است. جلوی این تیم باید شش دانگ حواس تان به همه جا باشد و ما در یکی دو صحنه غافل شدیم.

سرمربی پدیده درباره گلر ذخیره، خاطرنشان کرد: ما دروازه بان امیدها را اوردیم که گفتند نمی‌تواند بازی کند و بابک سلامت را آوردیم. دیشب وقتی وارد هتل شدم با بزرگان تیم صحبت کردم و محسن ربیع خواه، مجتبی بیژن و کمندانی به نمایندگی حضور داشتند. قرار شد این دوستان برگردند، من شرایطم را اعلام کردم و بچه‌ها قبول کردند اجازه دهید در مورد آن نگویم. دروازه‌بان امیدها را صدا کردیم، ایفمارک هم رفت اما نشد بازی کند.

وی در مورد اینکه کم تجربگی بازیکنان و اینکه 13 هفته کافی نیست و شما نمی‌خواهید مربی دیگری را اضافه کنید که تجربه داشته باشد، تصریح کرد: قبل از این فکر نمی‌کنم باتجربه تر از میثاقیان و مهاجری بوده باشند. تلاش می‌کردیم کوزین را بیاوریم، باتوجه به داشته‌هایمان و لیست مصدومان باعث شده بازی به بازی برایمان تجربه باشد و هر بازی برایمان بازی تدارکاتی است. فرصت بازی هست اما فرصت اینکه در لیگ بمانیم نمی‌دانم.

سیدعباسی در پاسخ به این سوال که مالک باشگاه عذر مهاجری را هم خواسته، گفت: من منتظر فرصت مالک باشگاه نیستم، اینطور نیستم به نیمکت بچسبم. خوشحالم در این جمع هستم و این برای مربیگری من از 100 تا درس بهتر بود. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. قصد توجیه نتایج را ندارم و واقعیت را می‌گویم. این چیزهایی که می‌گویم بهانه نیست و چیزی برای پنهان کردن ندارم و خودتان همه چیز را بهتر می‌دانید.

سرمربی پدیده در پاسخ به این سوال که آیا برای خودتان تاثیرگذاری تعریف کرده‌اید، عنوان کرد: چیزی برای خودم تعریف نکردم.