۰ نفر

انتقاد مالدینی از برنامه فشرده میلان در این فصل

۲ دی ۱۴۰۰، ۲۱:۲۱
کد خبر: 592626
انتقاد مالدینی از برنامه فشرده میلان در این فصل

پائولو مالدینی می‌گوید که برنامه فوق‌العاده شلوغ، دلیلی است که میلان در حال حاضر از بحران مصدومیت رنج می برد.

به گزارش فوتبال ایتالیا، چهارشنبه شب از هفته نوزدهم و پایانی نیم فصل نخست لیگ فوتبال باشگاه‌ های ایتالیا، ۲ دیدار همزمان برگزار شد و در یکی از این دیدارها تیم‌ رده دومی آث‌میلان در زمین امپولی‌ به برتری چهار بر دو دست یافت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، پائولو مالدینی می گوید که برنامه فوق العاده شلوغ، دلیلی است که میلان در حال حاضر از بحران مصدومیت رنج می برد. روسونری در حال حاضر ۶ بازیکن را به دلیل مصدومیت از دست داده است که سیمون کایر، داویده کالابریا، آنته ربیک، رافائل لئو، پیترو پلگری و زلاتان ابراهیموویچ همگی از میادین دور هستند.

یکی از دلایلی که فصل گذشته چالش قهرمانی روسونری شکست خورد، مصدومیت‌ها بود و استفانو پیولی سرمربی این تیم امیدوار است که در این رقابت‌ها از سرنوشت مشابهی جلوگیری کند.

پائولو مالدینی با انتقاد از برنامه فشرده بازیهای تیمش گفت: برنامه بازیها در این فصل خیلی فشرده است و تقریبا هر ۳ روز یک بار بازی داریم و همین دلیلی شده است که خیلی از بازیکنان را به دلیل مصدومیت از دست بدهیم. فرصتی برای نفس کشیدن نداریم و تنها بازی پشت بازی قرار دارد.

هم اکنون، اینتر مدافع عنوان قهرمانی با ۴۶ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ فوتبال باشگاه‌ های ایتالیا قرار دارد. با این حال میلان توانست به رده دوم جدول راه یابد و جای ناپولی را بگیرد.

میلان در دیدار بعدی خود باید برابر رم قرار گیرد. این دیدار بعد از دو هفته استراحت نیم فصل برگزار می شود.