۰ نفر

قلعه‌ نویی: چرا قراردادها را منتشر نمی کنند؟

۲ دی ۱۴۰۰، ۱۷:۳۱
کد خبر: 592564
قلعه‌ نویی: چرا قراردادها را منتشر نمی کنند؟

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: خلافی انجام نداده‌ایم و تیم‌ها برای شفافیت، قراردادها را منتشر کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، امیر قلعه‌ نویی در نشست خبری پیش از بازی گل گهر با آلومینیوم اراک اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در شهر خوب اراک هستم. جا دارد از تیم خوب آلومینیوم و سرمربی این تیم به خاطر نتایج، فوتبال خوب و تیم کم هزینه‌ لیگ تمجید کنیم.

وی افزود: آلومینیوم در چند هفته گذشته نشان داد که تیم سخت‌کوشی است، کم‌ترین گل خورده را دارد و فوتبال با برنامه‌ای انجام می‌دهد.

سرمربی  تیم گل‌گهر سیرجان با بیان اینکه بازی فردا سختی خواهد بود، اظهار کرد: با توجه به مسائلی که گذشته بیشتر انرژی خودمان را روی مسائل روحی گذاشته‌ایم. خوشبختانه بازیکنان به شرایط روحی خوبی رسیده‌اند. امیدوارم فردا هر کسی که لیاقت داشته باشد، برنده شود، ولی می‌دانم بازی سختی داریم.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی مبنی بر نظرش پیرامون کسر سه امتیاز عنوان کرد: مطمئن باشید و خدا شاهد است باشگاه هیچ کار غیر قانونی انجام نداده است. ولی به عدالت فدراسیون و کمیته انضباطی ایمان داریم، اما رایی است که داده شده و مطمئن هستیم که خواستیم به فوتبال کشور خدمت کنیم. 15 سال پیش گفتیم زیرساخت‌ها را درست کنیم، عده‌ای گفتند مربیگری بلد نیست. امروز داریم چوبش را می‌خوریم.

 سرمربی  تیم گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: امیدواریم نتایج در زمین مشخص شود. اگر تیمی باخت، باید تبریک بگوییم و باید خسته نباشید بگویم. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم.

قله‌نویی گفت:‌ امسال تبلیغات منفی زیادی علیه گل گهر شد و ما را با پاری‌سن ژرمن مقایسه کردند. ما از تریبون صداوسیما می‌گوییم قراردادها را بگذارید که مردم تماشا کنند و اول هم قرارداد امیر قلعه‌نویی را منتشر کنید و بعد تیم‌های دیگر را. ببینید دشمنان ما چطور تبلیغ کردند؟  کسانی که علیه ما تبلیغات می‌کردند، جرات ندارند قرارداد خود را منتشر کنند.

وی افزود: چرا از این موضوع کسی استقبال نمی‌کند؟ با یک بازیکن ۳۰۰۰ دلاری بازی می‌کنیم که خدمت به فوتبال است؛ کما اینکه آلومینیوم اراک هم با هزینه اندک موفق است. لایحه حقوقی ما در حال نوشتن است و از خودمان دفاع می‌کنیم.  

امیر قلعه نویی با بیان اینکه گل گهر به قطب فوتبال تبدیل شده و عده‌ای به دنبال متوقف کردن رشد این تیم هستند، گفت: در یک شهرستان ۳۰۰ هزار نفری با مردمی کویرنشین و مخلص در حال کار کردن هستیم. تیم‌های گل گهر، مس کرمان، مس رفسنجان، آرمان گهر و ... به کشور خدمت می‌کنند. چرا می‌خواهید جلوی رشد این تیم‌ها را بگیرید؟

وی در خصوص حمایت صنایع از فوتبال اظهار کرد: گروه‌هایی آمدند که برای ورزش کار می‌کنند. آلومینیوم اراک تا حدودی خصوصی است. البته من اطلاع کامل ندارم اما بنده خدایی با این شرایط بد اقتصادی، آلومینیوم را اداره و به جامعه خدمت می‌کند. این کار خوبی است، لطفا مسئولان با فوتبال این کار را نکنند، فوتبال دلخوشی مردم و موجب نشاط است.

وی تصریح کرد: بعضی از مردم سالانه گوشت نمی‌خورند. فقط همین فوتبال را دارند. هر کسی که به ورزش خدمت کند، از ۱۰۰ سفر زیارت حج بهتر است. اگر کسی می‌تواند دغدغه‌ها و مشکلات معیشتی را برطرف کند، باید دستش را بوسید.

قلعه نویی درباره حذف احتمالی استقلال و پرسپولیس در آسیا گفت: من خبر حذف را نشنیده‌ام. استقلال و پرسپولیس، سپاهان و فولاد از نظر فنی مجوز گرفته‌اند. باید همه از رئیس فدراسیون و وزیر ورزش کمک کنند که این تیم‌ها در آسیا موفق شوند.