۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

داستان عجیب مغضوبان مجیدی / لیست مازاد استقلال اعلام شد؟

۳۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۳۶
کد خبر: 591953
داستان عجیب مغضوبان مجیدی / لیست مازاد استقلال اعلام شد؟

فهرست بازیکنانی که فرهاد مجیدی نیازی به آنها ندارد، به زودی منتشر خواهد شد.

اقتصادآنلاین - امیر جهانی؛ فرهاد مجیدی به باشگاه استقلال اعلام کرده قصد دارد پس از دو بازی آینده این تیم در رقابت‌های لیگ برتر اسامی بازیکنان مازاد خود را به مدیریت باشگاه اعلام کند تا همزمان با آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی، آنها برای انتخاب تیم جدید خود اقدام کرده و باشگاه جدید خود را به مدیریت معرفی کنند.

البته از آنجا که مجیدی قصد ندارد در آستانه بازی‌های حساس تیمش حاشیه‌ای جدید به وجود بیاید به مدیران باشگاه اعلام کرده تا زمان شروع رسمی نقل و انتقالات نام این بازیکنان اعلام نشود اما وی تصمیم به کنار گذاشتن برخی بازیکنان فعلی تیمش گرفته است.

 شنیده می شود نام رشید مظاهری، بابک مرادی، سعید مهری و امین قاسمی‌نژاد در فهرست بازیکنان مازاد مجیدی وجود دارد اما هنوز تصمیم‌گیری نهایی در ارتباط با جدایی این بازیکنان از سوی کادر فنی اخذ نشده چون ابتدا بایستی بازیکنان جانشین این افراد انتخاب شوند و پس از قطعی شدن حضور آنها مجیدی عدم نیاز خود به حضور نفرات مازاد را به مدیریت باشگاه اعلام خواهد کرد.

 البته از طرفی گفته می‌شود بازیکنان مذکور برای انتخاب تیم بعدی خود با محدودیت‌هایی نیز روبه رو خواهند بود چون مدیریت استقلال قصد ندارد بازیکنان مذکور را در اختیار تیم‌های مدعی لیگ قرار دهد تا حریفان استقلال به ویژه باشگاه‌های حاضر در کورس به این شکل تقویت شوند! مطمئنا با نزدیک شدن به زمان نقل و انتقالات زمستانی و رونمایی از فهرست بازیکنان مازاد استقلال این ماجرا به یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات پیرامون باشگاه استقلال تبدیل شود و بازیکنان مازاد سرمربی استقلال موضع‌گیری‌های متفاوتی در این خصوص اتخاذ خواهند کرد.