۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

اتفاق عجیب در باشگاه پرسپولیس / اعتصاب و تهدید و استعفا!

۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۷
کد خبر: 591599
اتفاق عجیب در باشگاه پرسپولیس / اعتصاب و تهدید و استعفا!

مشکلات مالی و عدم دریافت حقوق سبب شد تا کارمندان باشگاه پرسپولیس اعتصاب کنند.

اقتصادآنلاین - امیر جهانی؛ پیش تر در خبری اعلام کرده بودیم که کارمندان باشگاه پرسپولیس ۲ ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده‌اند و اعتراض خود را به این مساله اعلام کرده‌اند. چون باوجود اینکه در چند مرحله پول به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شده و بازیکنان نیز مبالغ بالایی از درصد قرارداد خود را دریافت کرده‌اند اما کارمندان سهمی از این پول نداشتند.

در همین خصوص امروز کارمندان باشگاه پرسپولیس در محل این باشگاه حاضر شدند اما اعلام کردند تا زمانی که وضعیت حقوق عقب افتاده آنها مشخص نشده کار نمی‌کنند.  پس از این مساله، مدیران باشگاه پرسپولیس از کارمندان خواستند که با آنها صحبت کنند.

اما نکته جالب اینجا بود که در جلسه مدیران و کارمندان، به جای اینکه با آنها همکاری شود، تهدید شدند. یکی از معاونان رده میانی پرسپولیس در اقدامی عجیب کارمندان باشگاه را تهدید کرده در صورت ادامه اعتصاب نه تنها پولی به آنها داده نمی‌شود بلکه از کار هم اخراج خواهند شد!

مجید صدری سرپرست باشگاه این روزها سخت به دنبال تسویه بدهی گابریل کالدرون و بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه است و همین موضوع سبب بروز چنین مشکلاتی شده است. حال باید دید این اعتصاب تاثیرگذار خواهد بود یا اینکه تهدید مدیران سبب می شود تا اتفاقات جدیدتری در بدنه باشگاه پرسپولیس رخ دهد.

به نظر می رسد اوضاع در باشگاه اصلا جالب نیست چراکه چند روز پیش مانی درویش یکی از وکلای باشگاه پرسپولیس از سمتش استعفا داده بود  و امروز هم هورمزد یعقوبی نژاد معاون حقوقی دانشگاه پرسپولیس با نظر سیدمجید صدری سرپرست این باشگاه، به سمت معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس رسید تا به جای شرفشاد در این سمت فعالیت کند، به دلیل تعدد بالای پرونده های حقوقی از سمتش در این باشگاه استعفا داد!