۰ نفر

هفته هجدهم لالیگا؛

برتری سخت بارسلونا برابر لچه

۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۲۳:۴۰
کد خبر: 591154
برتری سخت بارسلونا برابر لچه

بارسلونا در دیداری دشوار با نتیجه ۳ بر ۲ الچه را شکست داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، بارسلونا امشب (شنبه) در هفته هجدهم لالیگا میزبان الچه بود که شاگردان ژاوی در این دیدار به سختی با نتیجه ۳ بر ۲ حریفشان را شکست دادند.

بارسلونا این دیدار را خوب آغاز کرد و با ضربه سر فران خوتگلا در دقیقه ۱۶ به گل نخست رسید. سه دقیقه بعد، گاوی با حرکتی زیبا و انفرادی در میانه میدان و از جای برداشتن دو، سه بازیکن الچه به زیبایی هر چه تمام‌تر دروازه حریف را برای بار دوم باز کرد. بازی در نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

سرمربی الچه تا دقیقه ۶۰ نیمه دوم چهار تعویض از پنج تویضش را انجام داد که این تعویض‌ها خیلی زود جواب دادند. در دقیقه ۶۲، ته‌ته مورنته با عبور از آلبا به داخل محوطه جریمه بارسلونا رسید و با شوتی سرکش دروازه بارسا را باز کرد. یک دقیقه بعد، ته‌ته مورنته دوباره آلبا را از پیش رو برداشت و سانتر بسیار خوبی را به تیر دو بارسا فرستاد تا این بار په‌ره میا روی غفلت آرائوخو روی یارگیری، دروازه ترشتگن را برای بار دوم باز کند.

آتش بارسایی‌ها پس از این گل فروکش کرد تا به نظر برسد دست ژاوی برای یک بازی دیگر از برد کوتاه مانده است تا این که در دقیقه ۸۵ نفوذ گاوی، ستاره جوان بارسلونا از جناح چپ و پاس کات‌بک و دیدنی او، نیکو گونزالس گل برتری بارسلونا را به ثمر برساند تا بارسا پس دو هفته ناکامی در کسب پیروزی به برتری برسد.

با این نتیجه بارسلونا ۲۷ امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت. الچه هم با ۱۵ امتیاز جایگاه شانزدهم را به خود اختصاص داد.