۰ نفر

سید عباسی: یک گل استثنایی خوردیم

۲۴ آذر ۱۴۰۰، ۲۱:۱۱
کد خبر: 590278
سید عباسی: یک گل استثنایی خوردیم

سرمربی موقت تیم فوتبال شهر خودرو گفت: یک گل استثنایی خوردیم و تفاوت نتیجه در همان یک ضربه بازیکن نفت آبادان بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، تیم فوتبال نفت آبادان در هفته دهم لیگ برتر با یک گل از سد شهرخودرو گذشت. داود سیدعباسی، سرمربی موقت شهر خودرو در نشست خبری بعد از این دیدار اظهار کرد: از نحوه بازی بازیکنانم راضی هستم. آنها بی نهایت تلاش کردند. به جوانان تیم‌مان برای بازی‌های آینده امیدوار شدیم.

وی بیان کرد: با تمام احترامی که برای صنعت نفت آبادان قائل هستم باید بگویم با حداقل موقعیت و شاید بدون موقعیت به این تیم باختیم. ما در دقیقه ای گل خوردیم که دیگر  هیچ واکنشی نمی توانستیم نشان دهیم. یک گل استثنایی خوردیم و تفاوت نتیجه در همان یک ضربه بازیکن نفت آبادان بود.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: موقعیت‌های خوبی داشتیم و در نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم. در نیمه دوم نیز در یکی دو صحنه خطرناک ظاهر شدیم اما بخت با ما یار نبود. این نتیجه از قابلیت های تیم ما کم نمی کند و فقط ناراحت بازیکنانم هستم، وگرنه از نحوه بازی‌شان بسیار راضی‌ام. در  هر صورت من از نحوه بازی بازیکنان راضی‌م اما نتیجه آزاردهنده است.

وی درباره داوری نیز عنوان کرد: صحبت درخصوص داوری در حیطه وظایف من نیست اما نتایج چنین بازی های نزدیکی را همیشه جزییات رقم می‌زند. داور در دقیقه ۹۴ می‌توانست در صحنه‌ای به سود ما خطا بگیرد ولی بعد یک خطای ساده را به سود نفت گرفت. صحنه پنالتی هم در نیمه اول که من ندیدم، به سود ما مشکوک بود که داور نگرفت. یک صحنه هم برای نفت آبادان می توانست اعلام شود. به هر حال حتما کارشناسان امر به داوری رسیدگی می‌کنند.