۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

شانس کم حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ ها / دیگر کسی پاسخگو نیست!

۲۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۱
کد خبر: 589470
شانس کم حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ ها /  دیگر کسی پاسخگو نیست!

به نظر نمی‌رسد تماشاگران راهی برای تماشای بازی‌های فوتبال در فصل جاری داشته باشند.

اقتصادآنلاین - امیر جهانی؛ گمانه زنی‌های اقتصاد آنلاین درخصوص ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها درحال تبدیل شدن به واقعیت است و هواداران تا پایان فصل اجازه حضور در ورزشگاه‌ها را برای بازی‌های لیگ برتر پیدا نخواهند کرد.

آن زمان که از این موضوع نوشتیم، پیش از دربی بود و وزیر ورزش قول مساعد داد که تا پیش از دربی رایزنی‌های لازم را برای حضور هواداران انجام دهد اما تقریبا همه می‌دانستند این مهم امکان پذیر نخواهد شد.

 حالا حمید سجادی در صحبت‌های جدیدی عنوان کرده است که "برای ورود تماشاگران به استادیوم، برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی در حال مذاکره با ستاد ملی کرونا هستیم تا مجوز‌های لازم اخذ شود." از صحبت‌های وزیر ورزش و جوانان اینگونه استنباط می‌شود که اراده‌ای برای بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها در بازی‌های باشگاهی وجود ندارد و دلیل اصلی آن نیز از سوی هیچ کس بیان نمی‌شود.

 از سوی دیگر فدراسیون پزشکی –ورزشی که باید یکی از تصمیم گیرندگان در این امور باشد عملا نقشی را تا امروز ایفا نکرده است. غلامرضا نوروزی، رییس این فدراسیون نیز در مصاحبه‌های متعدد خود بار‌ها عنوان کرده در انتظار تصمیم ستاد مقابله با کرونا هستند. او در تماس تلفنی که اقتصاد آنلاین با وی برقرار کرد، بیان داشت دیگر قصد صحبت کردن در این رابطه را ندارد تا تصمیم نهایی اتخاذ شود! بنابراین به نظر می‌رسد همانطور که وزارت ورزش و جوانان درباره حضور هواداران در ورزشگاه‌ها کاری از پیش نبرده ، فدراسیون پزشکی-ورزشی نیز بنا به دلایلی که روشن و مشخص نیست حالا ترجیح داده سکوت کند.