۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

یک نام دیگر مطرح شد / با گزینه جدید مدیرعاملی پرسپولیس آشنا شوید

۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۱۱
کد خبر: 589172
یک نام دیگر مطرح شد / با گزینه جدید مدیرعاملی پرسپولیس آشنا شوید

طبق شنیده‌ها رییس اسبق فدراسیون تیر و کمان در یک قدمی مدیرعاملی پرسپولیس است.

اقتصادآنلاین - امیر جهانی؛  در شرایطی که ماه‌هاست باشگاه پرسپولیس مدیرعامل ندارد و با سرپرست اداره می‌شود اما هنوز وزارت ورزش و جوانان برای انتخاب مدیرعامل جدید تصمیم نهایی را نگرفته است. در این مدت نام‌های زیادی به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس مطرح شد که البته هیچکدام به نتیجه نرسید تا همچنان مجید صدری به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس به فعالیتش ادامه بدهد. این در حالی است که چند روز پیشتر، زمان قانونی صدری برای سرپرستی باشگاه پرسپولیس به پایان رسیده است.

از هفته پیش بود که نام محمدعلی شجاعی رییس اسبق فدراسیون تیر و کمان و استاندار سابق خراسان شمالی در دولت پیشین به عنوان یکی از گزینه‌های جدی مدیرعاملی پرسپولیس مطرح شد و هر روز هم اخبار جدیدی در این باره به گوش می‌رسید.

البته ابتدا این خبر تکذیب شد اما حالا گفته شده که نام شجاعی برای استعلام مدیرعاملی پرسپولیس به مراجع تصمیم گیرنده اعلام شده است. در این خصوص شنیدیم اگر استعلام شجاعی مثبت شود و مشکلی نداشته باشد به احتمال فراوان او به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس انتخاب می‌شود.

با این حال فعلا همه چیز در حد گمانه‌زنی است اما به نظر می‌رسد که تا چند روز آینده تکلیف مدیرعاملی پرسپولیس روشن خواهد شد و این در حالی است که به نظر می‌رسد شانس شجاعی برای نشستن روی صندلی مدیرعاملی پرسپولیس از بقیه بیشتر باشد. 

محمد علی شجاعی متولد ۱۳۴۴ در کرمان، دکترای برنامه ریزی شهری (پایان تحصیلات) و کارشناسی ارشد مهندسی محیط زیست با گرایش مدیریت و برنامه ریزی از دانشگاه تهران دارد. شجاعی مسئولیت‌های مختلفی داشته اما در زمینه ورزش هم مشغول به کار بوده است. از جمله فعالیت‌های شجاعی می‌توان به ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان و عضویت  کمیته اقتصادی و هیات رییسه کنفدراسیون آسیا، نایب رییس فدراسیون دوچرخه سواری و خزانه دار و ذیحساب کمیته ملی المپیک اشاره کرد.