۰ نفر

جاودانی: آدرس ایمیل فدراسیون گابن عجیب است

۲۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۲۵
کد خبر: 588940
جاودانی: آدرس ایمیل فدراسیون گابن عجیب است

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: آدرس ایمیل فدراسیون فوتبال گابن برای ما تعجب آور بود اما درخصوص پرونده باگناما دوشنبه جلسه داریم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، رضا جاودانی در مورد آخرین وضعیت پرونده اریک باگناما، بازیکن گابنی گل‌گهر اظهار داشت:‌ از شاکیان پرونده و باشگاه گل‌گهر دعوت کرده‌ایم روز دوشنبه در جلسه کمیته انضباطی شرکت کرده و مستندات خود را ارائه بدهند. از مراجع مختلف هم استعلام گرفته‌ایم تا بیگناهی یا تخلف در این پرونده مشخص شود. البته تا کنون پاسخ استعلام‌هایمان را دریافت نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: روز پنج‌شنبه طبق صحبتی که با حسن‌زاده رییس کمیته انضباطی داشتیم به این نتیجه رسیدیم با توجه به شکایت مطرح شده سه باشگاه استقلال، پیکان و سپاهان و احتمال طولانی شدن روند اخذ استعلام‌ها جلسه‌ای تشکیل بدهیم تا طرفین پرونده مستندات خود را در اختیار کمیته انضباطی قرار بدهند.  تا زمانی که جلسه تشکیل نشده و به نتیجه خاصی نرسیده‌ایم نمی‌توانیم در مورد این پرونده صحبت کنیم. 

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اینکه ظاهرا فدراسیون فوتبال گابن در پاسخ به استعلام فدراسیون فوتبال اعلام کرده یکی از نامه‌های مربوط به اعلام وضعیت اریک باگناما جعلی بوده  و فردی که چنین کاری انجام داده است اخراج می‌کند، توضیح داد:‌ در این مورد اطلاع خاصی ندارم و تاکنون چنین نامه‌ای ندیده‌ام. شاید این نامه در کمیته روابط بین‌الملل فدارسیون فوتبال باشد اما برای ما ارسال نشده است. اگر فدراسیون گابن مدعی جعلی بودن نامه است باید ما هم این نامه را ببینیم. متأسفانه فدراسیون این کشور چندان وضعیت مناسبی ندارد.

جاودانی اضافه کرد:  آدرس ایمیل فدراسیون گابن خیلی عمومی و معمولی است و حتی من و شما هم می‌توانیم چنین ایمیلی بسازیم. در شرایطی که ایمیل رسمی یک فدراسیون باید شکل رسمی داشته باشد. ساده بودن ایمیل فدراسیون گابن برای خودم هم مشکوک و عجیب بود اما وقتی به سایت فیفا مراجعه کردم دیدم همین ایمیل در سایت فیفا درج شده است. این ایمیل خیلی نامناسب است و عجیب است چگونه دبیرکل فدراسیون فوتبال یک کشور نمی‌تواند ایمیلی درست و حسابی ارسال کند.

وی عنوان کرد:‌ از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آفریقا استعلام خواسته‌ایم. با توجه به تعطیلی امروز و فردا احتمال دارد پاسخ استعلام ما تا جلسه روز دوشنبه ارسال نشود یا اینکه صبح دوشنبه این پاسخ را دریافت کنیم. با این وجود حتی اگر پاسخ را دریافت نکنیم جلسه را تشکیل خواهیم داد تا مستندات سه باشگاه شاکی و دفاعیات گل‌گهر را در اختیار بگیریم.