۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

دیاباته بدون رسید پول گرفت / شیخ با مجیدی مشکل داشت؟

۲۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۳۹
کد خبر: 588883
دیاباته بدون رسید پول گرفت / شیخ با مجیدی مشکل داشت؟

اظهارات مهاجم خارجی فصل گذشته تیم استقلال برای برخی از اعضای کادر فنی قابل پیش‌بینی بود

اقتصادآنلاین - امیر جهانی؛ شیخ دیاباته، مهاجم خارجی فصل گذشته تیم استقلال شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی صحبت‌هایی انجام داد که قابل تأمل بود. او مدعی شد که مسئولان استقلال درب منزل او را شکستند و وسایل او را بیرون انداختند که همین مسئله باعث افت فنی در فصل گذشته شد. دیاباته در حالی از اظهاراتش دفاع کرد که امسال در تیم الغرافه قطر برای تیم آندره‌آ استراماچونی فوق‌العاده کار کرده است.

پیش از اینکه دیاباته صحبت کند، برخی‌ها اعتقاد داشتند که دیاباته با فرهاد مجیدی و سبک مربیگری او مشکل داشته و به همین دلیل به بهانه مصدومیت برای استقلال بازی نمی‌کرد. در مقطعی هم، مجیدی برای اینکه حق سایر بازیکنان خورده نشود به مهاجم بلندقامت استقلال بازی نمی‌داد. دیاباته که قرارداد سنگینی با استقلال داشت در نهایت از این تیم جدا شد و مجیدی هم اصراری برای ماندن او نکرد. دیاباته برخلاف برخی شایعات، مشکلی با مجیدی نداشت و مشکلاتش را صرفا از جانب مدیران سال گذشته استقلال می‌دانست؛ جایی که احمد مددی، مدیرعامل سابق و سرپرست فعلی مجموعه ورزشی آزادی چند بار با او وارد چالش شده بود.

ماجرا زمانی اسفبار می‌شود که مددی فراموش کرده بود برای پرداخت مطالبات دیاباته از او رسید بگیرد. اگر مهاجم اهل کشور مالی، وجدان نداشت شاید می‌توانست نزدیک به ۲۰۰ هزار دلار پول اضافه بگیرد، چون مدرکی در باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات او وجود نداشت!

صحبت‌های دیاباته در مورد مدیریت فصل گذشته برای کادر فنی استقلال قابل پیش‌بینی بود، چرا که آنها می‌دانستند عامل جدایی و افت بازیکنان خارجی مدیریت بود؛ مدیریتی که به گفته هواداران استقلال ضعیف‌ترین مدیران تاریخ استقلال را تشکیل می‌دادند.