۰ نفر

یاران محرمی به دور حذفی مسابقات لیگ اروپا رسیدند

۱۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۸
کد خبر: 588549
یاران محرمی به دور حذفی مسابقات لیگ اروپا رسیدند

شاگردان مائوریتزیو ساری بالاتر از مارسی، خود را به دور حذفی مسابقات لیگ اروپا رساندند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته ششم و پایانی مرحله گروهی مسابقات لیگ اروپا، لاتزیو در گروه E به مصاف گالاتاسرای رفت و با تساوی بدون گل متوقف شد.

در دیگر دیدار این گروه نیز مارسی با نتیجه یک بر صفر مقابل لوکوموتیو مسکو پیروز شد. گالاتاسرای با 12 امتیاز، صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی به‌عنوان صدرنشین قطعی کرد و لاتزیو با 9 امتیاز و کسب رتبه دوم، خود را به مرحله پلی‌آف رساند. مارسی هم حذف شد.

در گروه F، تقابل لودوگورتس و میدتیلند با تساوی بدون گل و بازی براگا و ستاره سرخ بلگراد با تساوی یک - یک خاتمه یافت. در این گروه تیم‌های ستاره سرخ و براگا به ترتیب با 11 و 10 امتیاز، دو رده ابتدایی جدول را به خود اختصاص دادند و راهی مرحله حذفی لیگ اروپا شدند.

سلتیک هم با نتیجه 3 بر 2 از سد رئال بتیس گذشت و فرانس‌واروژ با نتیجه یک بر صفر بر بایرلورکوزن غلبه کرد. لورکوزن پیش‌تر صعود خود را به‌عنوان صدرنشین گروه G قطعی کرده بود و بتیس با 10 امتیاز، به مرحله پلی‌آف راه یافت. سلتیک هم در همان دور گروهی به کار خود در لیگ اروپا پایان داد.

در گروه H نیز دیناموزاگرب در لندن موفق شد وستهام را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. در این مسابقه صادق محرمی روی نیمکت نماینده کرواسی نشسته بود و فرصت بازی پیدا نکرد. خنک هم با نتیجه یک بر صفر از راپید وین شکست خورد. در این گروه وستهام با 13 امتیاز و صدرنشینی گروه، به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها رسید و یاران محرمی در دیناموزاگرب با 10 امتیاز، به دور پلی‌آف لیگ اروپا صعود کردند.