۰ نفر

نورافکن: خوشحالم قبل از بازی با استقلال۳ امتیاز گرفتیم

۱۸ آذر ۱۴۰۰، ۲۲:۰۰
کد خبر: 588494
نورافکن: خوشحالم قبل از بازی با استقلال۳ امتیاز گرفتیم

هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: باید از شکست‌ها درس بگیریم و در بازی های پیش رو امتیازات بهتری جمع کنیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، امید نورافکن پس از پیروزی یک بر صفر سپاهان مقابل نفت آبادان اظهار داشت: به خاطر کسب سه امتیاز خیلی خوشحالم. بعد از باخت هفته قبل شرایط روحی روانی ما خوب نبود. در نیمه اول تیم ما فوق العاده بازی کرد و موقعیت‌های زیادی داشتیم. نیمه دوم هم موقعیت داشتیم ولی به خوبی نیمه اول نبود. خوشحالم که قبل از بازی با استقلال توانستیم 3 امتیاز بگیریم.

همچنین جلال‌الدین علی‌محمدی در مورد برد امشب سپاهان مقابل شاگردان علیرضا منصوریان عنوان کرد: بازی خیلی خوبی بود و موقعیت‌های زیادی داشتیم. می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم اما سه امتیاز برای ما اولویت بود. خداراشکر توانستیم آن را بگیریم تا باخت تلخ هفته قبل را کمی فراموش کنیم. این سه امتیاز باخت را جبران نمی‌کند اما کمک کرد تا در صدر جدول بمانیم.

وی در خصوص اینکه این باخت ها تلنگری است تا سپاهان در ادامه راه بهتر عمل کند، گفت: صددرصد. بهتر است اوایل فصل این اتفاق بیفتد تا در کورس و اواخر مسابقات که فرصت جبران نیست. آن زمان سخت‌تر است. این اتفاقات نباید برای ما می‌افتاد، مخصوصا در بازی هفته پیش ولی باید درس بگیریم و در بازی‌های پیش رو امتیازات بهتری جمع کنیم.

هافبک سپاهان در مورد بازی هفته بعد این تیم مقابل استقلال گفت: همیشه این بازی سخت بوده، مخصوصا الان که دو تیم بالای جدول هستند. بازی در تهران است ولی تیمی مثل ما که مدعی قهرمانی هستیم باید در همه بازی‌ها سه امتیاز را بگیرد. امسال تیم‌های مدعی نسبت به سال قبل بیشتر هستند. تیم های بالای جدول 5-4 بازی خیلی سخت دارند. هر تیمی در این بازی‌ها بهتر امتیاز بگیرد، مدعی جدی‌تری است.