۰ نفر

عنایتی: قرار نبوده که ما بیاییم و ۴-۵ گل بخوریم و برویم

۱۸ آذر ۱۴۰۰، ۲۱:۰۰
کد خبر: 588482
عنایتی: قرار نبوده که ما بیاییم و ۴-۵ گل بخوریم و برویم

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: بازی خوب و خیلی سنگینی بود، نیمه اول گل زدیم اما برتری را از دست دادیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، رضا عنایتی پس از تساوی 2 بر 2 مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: بازی خوب و خیلی سنگینی بود. نیمه اول گل زدیم اما برتری را از دست دادیم.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کردیم بازی سنگینی داشته باشیم. 10 دقیقه اول بازی را کاملاً از دست دادیم چون جو ورزشگاه آزادی یکسری از بازیکنان ما را گرفته بود اما به مرور به شرایط خودمان رسیدیم و مسلط شدیم و آنچه که باید در زمین اتفاق می‌افتاد. وقتی تا دقیقه 92 از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی جلو باشید کار بزرگی انجام داده‌اید. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و خسته نباشید ویژه را به بازیکنان خودم می‌‌گویم. اگر خودباوری را پیدا کنیم می‌توانیم امتیازات بیشتری داشته باشیم. همانطور که در بازی‌‌‌های گذشته این اتفاق رخ داد البته نمی‌خواهم بحث داوری‌های گذشته را مطرح کنم. ان‌شاءالله به خودباوری می‌رسیم و از فرصت‌هایمان استفاده خواهیم کرد. 

عنایتی در مورد چالشی که از ابتدای بازی با داور مسابقه داشت، گفت: روح‌الله در ابتدای گرم کردن دچار مشکل شد خوب شد این را گفتید من اصلاً این را یادم رفته بود. دوستان گفتند روی نیمکت بنشیند اما نمی‌دانم دوپینگ چه چیزی را گفته 2-3 تا تبصره و قانون آوردند که ما هم بلد نیستیم. گفتند روی نیمکت بنشیند اما بازی نکند این اتفاق برایم عجیب بود باید بروم سؤال کنم. اگر این تبصره، قانون و ماده‌ای که دوستان آورده‌اند درست باشد مخلص‌شان هستیم اطاعات امر کرده‌ایم اما اگر درست نباشد پیگیری می‌کنیم که چه اتفاقی افتاده است.

وی ادامه داد:‌ امروز به نسبت بازی‌های گذشته‌مان شرایط خیلی بهتری در داوری داشتیم. شرایط خیلی بهتر از گذشته بود به آنها خسته نباشید می‌گوییم. اما گاهی با یک سوت‌های کوچک به ما فشار و استرس وارد می‌شد. داور امروز خوب بود. به دوستانم که روی نیمکت‌ها نشسته‌اند توصیه می‌کنم یسکری از مسائل را رعایت کنند آنهایی که مسئول هستند صحبت کنند.

سرمربی هوادار تاکید کرد: یکسری آدم کنار زمین بودند که اصلاً در حد این حرف‌ها نبودند و در 2-3 صحنه با نیمکت ما صحبت کردند. من می‌خواهم بگویم حد و اندازه خودتان را بدانید، وقتی احترام می‌گذاریم حتماً احترام می‌گذاریم چون آقای گل‌محمدی و پیروانی آنجا بودند خودم را خیلی کنترل کردم اما هرکس باید حد و ا ندازه خودش را بداند. قرار نبوده که ما بیاییم و 4-5 گل بخوریم و برویم. خیلی خیلی مصمم بودیم که امتیاز بگیریم و این اتفاق هم افتاد. بهتر است با تنش و شرایط عجیب و غریب امتیاز نگیریم و احترام بگذاریم. چون من همیشه برای نیمکت حریف احترام خاصی قائلم. کسانیکه در حد و اندازه خودشان هستند بیشتر صحبت کنند.

عنایتی در مورد اینکه گل دوم تیمش با دست زده شد، گفت: باید آن را بررسی کنیم فاصله من و شما از آن صحنه دور بود. اصلاً ندیدم که توپ چگونه وارد دروازه شد. اما فکر می‌کنم حامد لک توپ را دفاع کرد که توپ به بازیکنان ما برخورد کرد و وارد دروازه شد البته من هنوز صحنه را دقیق ندیده‌ام. ضمن اینکه دو صحنه را هم باید بررسی کنیم. یک صحنه گل بود و صحنه گل دومی هم که گل خوردیم به هیچ عنوان کرنر نبود. البته با احترام به داور باید صحنه را دوباره ببینیم این چیزی است که در ذهن ما است ولی ما هم شاید اشتباه کرده باشیم.