۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

گل محمدی: رادو اگر می‌خواست برگردد، که نمی‌رفت / بازیکنان تاجیکستانی‌مان مثل توریست شده‌اند!

۱۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۹:۳۰
کد خبر: 588183
گل محمدی: رادو اگر می‌خواست برگردد، که نمی‌رفت / بازیکنان تاجیکستانی‌مان مثل توریست شده‌اند!

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با هوادار شرکت کرد.

اقتصادآنلاین - امیر جهانی؛  یحیی گل‌محمدی عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل هوادار اظهار کرد:  خیلی خوشحالیم به عنوان میزبان در خدمت اهالی رسانه هستیم. واقعا بازی راحتی برای ما نخواهد بود زیرا هوادار تیم خوب، با انگیزه و دونده ای است و با توجه به فوتبالی که ارائه می‌دهد جایگاهش اینجای جدول نیست. اگر فکر کنیم بازی راحتی داریم کارمان سخت می‌شود.

وی ادامه داد: قطعا بازی سختی خواهیم داشت و باید خیلی بیشتر از دیدارهای قبل برای برد تلاش کرده و باید تمرکز خوبی داشته باشیم تا بتوانیم برنده از زمین بیرون بیاییم. این دیدار خانگی برای ما خیلی مهم است. قطعا گفته‌ام ۳۰ فینال پیش رو داریم و نباید نسبت به امتیازات آنها بی‌تفاوت باشیم. تاکنون که اینگونه نبوده و سعی کرده‌ایم با تمام وجود بازی کنیم. مثل دیدارهای قبلی برای بردن و کسب سه امتیاز به زمین می‌رویم و ان‌شاءالله دیدار خوبی از آب دربیاید.

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: تیم ما شکل واقعی خود را گرفته و توانسته است در بازی‌های اخیر دیدارهای خوبی را به نمایش بگذارد. امیدوارم این روند را ادامه بدهیم. باید بجنگیم و دوندگی زیادی داشته باشیم.  همه بازی‌ها برای ما مهم است و مهم‌ترین دیدارمان هم بازی با هوادار است.

گل‌محمدی درباره خروج رادوشوویچ از کشورمان و اینکه آیا وی به ایران باز می‌گردد، توضیح داد: وی رفته است دیگر. اگر می‌خواست بازگردد که نمی‌رفت. متاسفانه ظاهرا مهاجرت های اینجوری برای باشگاه پرسپولیس عادی شده است و در دو سالی که من اینجا هستم رادو اولین بازیکنی نبوده که از ایران رفته است.

گل‌محمدی در رابطه با عملکرد داوران در هفته‌های اخیر گفت: همه باید به داوری کمک کنیم و فضایی باید به وجود بیاوریم که با تمرکز کامل سوت بزنند. حواشی داوری همیشه وجود داشته و باید خودمان را نسبت به این مسائل بیشتر وفق دهیم و شرایط را برای داوران آماده و مهیا کنیم. آن‌ها باید تمرکز خوبی داشته باشند اما می‌دانیم که فشار زیادی تحمل می‌کنند. باید به  داوران کمک کنیم تا شرایط داوری بهتر شود. اطمینان می‌دهم که هیچوقت هیچ فشاری نبوده و اکنون هم فشاری نیست که برای‌شان مشکل‌ساز شود. فضا باید آماده شود تا فشارها کم‌تر شود.

او درباره وضعیت مهدی عبدی گفت: هر مربی دوست دارد بهترین بازیکنانش را وارد زمین کند و برای من همه بازیکنان از لحاظ فنی و شخصیتی یکسان هستند. به هر حال بنا به تاکتیک حریف و شرایط بازی، تاکتیک انتخاب می‌شود. هیچ فرقی بین بازیکنان نیست و نمی‌شود فقط درباره یک بازیکن صحبت کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره بدهی کالدرون و بازی نکردن بازیکنان تاجیکی این تیم نیز گفت: اگر می‌دانستیم بدهی کالدرون پرداخت نمی‌شود، این بازیکنان در این شرایط قرار نمی‌گرفتند. این بازیکنان اکنون شبیه به توریست‌ها شده‌اند! نمی‌دانم در این رابطه چه بگویم.

او درباره کمبود بازیکنان پرسپولیس باتوجه به جدایی رادوشوویچ و دهقانی گفت: ما یک گروه مبارز هستیم و کسانی که اینجا هستند، عاشقانه برای این تیم می‌جنگند. برگ برنده موفقیت‌های پرسپولیس در این چند سال همین بازیکنان بودند. به خاطر تفکرات برنده‌ای که داشتند، خیلی از کمبودها را جبران کردند اما دیگر واقعا بس است. باید یک شرایط نرمال برای تیم وجود داشته باشد. ما دنبال شرایط حداقلی و ثبات هستیم و چیز زیادی نمی‌خواهیم. از همه خواهش می‌کنم بگذارید این تیم نفس بکشد. ما گروه خوبی داریم که دارند تمام تلاش‌شان را می‌کنند. تا پیش از داربی فقط پنج درصد دریافتی داشتند و هیچ چیزی نگفتند و فقط تمرین کردند.

گل‌محمدی ادامه داد: تا یک جایی این وضعیت می‌تواند قابل تحمل باشد. امیدوارم با توجه به ورود کارگزار، این شرایط هر چه سریع‌تر برطرف شود. حیف است این شرایط بدتر شود و باید وضعیت را بهتر کنیم تا اتفاقات جدید برای تیم نیفتد. متاسفانه حافظه کوتاه مدت و بلند مدت افکار عمومی خیلی ضعیف است. اگر اتفاقی بیفتد، سرمربی تیم اولین مقصر خواهد بود. ما وقتی این سمت را انتخاب می‌کنیم، باید این مسائل را به جان بخریم و تنها کاری که بلدم جنگیدن است و آن‌قدر می‌جنگیم که راه هموار شود و مشکلات‌مان حل شود. فقط به خاطر خوشحالی هواداران این کار را می‌کنیم و این اصلی‌ترین هدف ماست. این‌جا برای همه کسانی که کنار تیم زحمت می‌کشند، می‌خواهم که کنار هم بمانیم تا مشکلات را مدیریت کنیم.

او درباره شایعاتی درباره جذب رضا قوچان‌نژاد گفت:‌ در این رابطه صحبتی نشده است و همه می‌دانیم او چه کیفیت خوبی دارد و بازیکن بزرگی است اما در حال حاضر پنجره‌مان بسته است و در کوران مسابقات هستیم و دنبال بازیکن نیستیم.

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت سید جلال حسینی و دیگر مصدومان تیم پرسپولیس گفت: او دو جلسه است با ما دارد تمرین می‌کند اما احسان پهلوان هنوز مصدوم است و شاید ۱۰ روز دیگر کار داشته باشد.

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره حضور نداشتن هواداران در ورزشگاه‌ها بیان کرد: بخش بزرگی از قدرت پرسپولیس هوادارانش هستند. قرار بود بازی‌ها با تماشاگر باشد و باید انجام می‌شد اما متاسفانه هواداران باز هم در ورزشگاه نخواهند بود و نمی‌دانیم چرا چنین اتفاقی افتاده است.