۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

آخرین گمانه زنی ها در خصوص اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس / صدری می ماند یا می رود؟

۱۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۵۹
کد خبر: 587136
آخرین گمانه زنی ها در خصوص اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس / صدری می ماند یا می رود؟

همانطور که در اقتصاد آنلاین خبر داده بودیم، انتظار می رود اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس به زودی معرفی ‌شوند.

اقتصادآنلاین - امیر جهانی؛ یکی دو روز پیش بود که حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد پس از برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس، اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه و همچنین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب و معرفی می‌شود. به گفته سجادی این جلسه قرار بود که بعد از دربی برگزار شود و این مساله باعث شد تا الان که تقابل پرسپولیس و استقلال تمام شده گمانه‌زنی‌ها درباره هیات مدیره جدید‌پرسپولیس به اوج خودش برسد.

حالا اما اخبار و گمانه‌زنی‌های جدیدی در مورد هیات مدیره پرسپولیس شنیده می‌شود مرور آنها خالی از لطف نیست. 

ریاست با چه کسی است؟

در حال حاضر شانس مجید صدری برای ریاست هیات مدیره پرسپولیس زیاد است اما این احتمال وجود دارد که بیژن ذوالفقارنسب مشاور وزیر ورزش به عنوان عضو جدید و رییس هیات مدیره انتخاب شود. البته ممکن است که هم صدری و هم ذوالفقارنسب همزمان در هیات مدیره حضور داشته باشند.

 مدیرعامل نام آشنا یا گمنام؟

از طرفی گفته شده که از بین علی اکبر طاهری و حمیدرضا گرشاسبی یک نفر به عنوان عضو هیات مدیره انتخاب می‌شود. شنیده‌ها حاکی از آن است که اگر این اتفاق رخ بدهد از بین این دونفر یک نفر مدیرعامل هم می‌شود. در همین خصوص شنیده شده که درصورت علنی شدن این گمانه زنی، مجید صدری شانس کمی برای مدیرعاملی پرسپولیس دارد مگر اینکه تصمیمات جدیدی اتخاذ شود.

علیپور یا رغبتی؟

شنیدیم که اگر علیپور در هیات مدیره نماند، علی رغبتی به عنوان عضو جدید هیات مدیره انتخاب خواهد شد. رغبتی پیش از این نیز سابقه حضور در هیات مدیره پرسپولیس را دارد. از میان اعضای فعلی هیات مدیره پرسپولیس هم، فیاض و مسجدی در چینش جدید جایی نخواهند داشت.

انتخاب یک عضو اقتصادی

طی سالیان اخیر همواره یک رسم نانوشته وجود داشته که در میان تیم هیات مدیره، فردی با سابقه قعالیت گسترده اقتصاد و تمکن مالی هم انتخاب شود که در بزنگاه ها به تیم کمک کند. اخبار شنیده شده حاکی از آن است که حمید سجادی عضو اقتصادی باشگاه پرسپولیس را انتخاب کرده و این شخص حتما به عنوان عضو جدید هیات مدیره انتخاب می‌شود.