۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

کارگزار جدید پرسپولیس مشخص شد / ۶۳۰ میلیارد تومان + ۲۰% افزایش سالیانه

۱۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۴
کد خبر: 587087
کارگزار جدید پرسپولیس مشخص شد / ۶۳۰ میلیارد تومان + ۲۰% افزایش سالیانه

پس از کش و قوس های فراوان، سرانجام باشگاه پرسپولیس از عقد قرارداد با کارگزار جدید خبر داد.

اقتصادآنلاین - امیر جهانی؛ درحالی که با وعده مجید صدری سرپرست باشگاه، هواداران پرسپولیس از مدت ها قبل منتظر اعلام کارگزار جدید این باشگاه برای اسپانسرینگ تیم بودند، دقایقی پیش با اعلام وی شرکت ایده پویان ماژ به عنوان کارگزار جدید پرسپولیس انتخاب شد. مدت قرارداد کارگزار جدید باشگاه ۳ ساله خواهد بود و برای هر سال ۲۰ درصد به آن اضافه می شود. درحالی که چند روز قبل بازیکنان پرسپولیس ۱۵ درصد از قراردادشان را دریافت کردند، صدری تایید کرد که این مبلغ از حساب کارگزار جدید پیش وصول شده است. درحاشیه معرفی کارگزار جدید هم سرپرست باشگاه گفت که دو قسط از سه قسط طلب گابریل کالدرون به حساب وی نشسته و آنها به زودی با مربی آرژانتینی سابق تیم تسویه حساب می کنند تا پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باز شود.

جزییات قرارداد جدید بدین شکل است که شرکت اینترنتی ایده پویان ماژ ۲۲۰ میلیارد تومان بابت اصل قرارداد به سرخپوشان می پردازد، ۱۱۰ میلیارد بابت دراختیار داشتن تبلیغات محیطی هزینه می کند و ۳۰۰ میلیارد تومان هم روی حق پخش پرسپولیس حساب کرده است.

بدین ترتیب قرمزها هم مثل رقیب سنتی یعنی استقلال، حق تبلیغات محیطی در ورزشگاه را خود در اختیار می گیرند اما در خصوص حق پخش تلویزیونی که سالهاست در انحصار صدا و سیماست و باشگاه ها نتوانسته اند بابت آن به نتیجه ای برسند، باید دید کارگزار جدید چه برنامه ای خواهد داشت.