۰ نفر

رکورد گلزنی در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال

۹ آذر ۱۴۰۰، ۲۳:۵۲
کد خبر: 585872
رکورد گلزنی در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال

در بازی های امروز هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر ۳ بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسیدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز با برگزاری ۳ دیدار به اتمام رسید و هر ۳ مسابقه پایانی این هفته با تساوی صفر - صفر به اتمام رسیدند.

عصر امروز مسابقات پدیده مقابل فجر سپاسی در مشهد، آلومینیوم اراک مقابل ذوب آهن در اراک و فولاد در مصاف با تراکتور تبریز در خوزستان با تساوی بدون گل به اتمام رسیدند.

این اتفاق در شرایطی پیش آمد که با توجه به شرایط جدول لیگ برتر، انتظار می‌رفت که این بازی ها با نتایج پرگل‌تری به اتمام برسند که این گونه نشد.

رکورد ۷ گل در ۸ مسابقه هفته هفتم لیگ برتر، تنها معطوف به این ۳ بازی نبود و در ۵ بازی دیگر این هفته نیز گل‌های زیادی زده نشد.

در این هفته از مسابقات تنها در دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال تهران (یک - یک) و سپاهان اصفهان و نساجی مازندران (۲ - صفر) بیش از یک گل داشتند.

مس رفسنجان، پرسپولیس تهران و گل گهر سیرجان نیز دیگر تیم‌های گلزن هفته هفتم لیگ برتر بودند. این ۳ تیم موفق شدند حریفان خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند. به عبارتی دیگر در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشورمان از ۱۶ تیم حاضر تنها ۶ تیم موفق به زدن گل شده اند.

تا پایان هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر تنها ۸۵ گل زده شده است .