۰ نفر

شکست پرسپولیس مقابل شاگردان قلعه نویی + عکس

۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۳۸
کد خبر: 585711
شکست پرسپولیس مقابل شاگردان قلعه نویی + عکس

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی مقابل گل‌گهر شکست خورد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  فارس، تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان که روز گذشته و در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر به نتیجه مشابه یک بر صفر به ترتیب نفت مسجدسلیمان و پیکان را شکست دادند، امروز در دیداری دوستانه با استفاده از نفرات ذخیره خود به مصاف هم رفتند.

* این مسابقه که از ساعت ۱۲ در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد، در نهایت با برتری یک بر صفر سیرجانی‌ها به اتمام رسید. 

* مرتضی تبریزی تک گل این بازی از روی نقطه پنالتی برای گل‌گهر وارد دروازه حریف کرد.

* بوژیدار رادوشوویچ، علیرضا ابراهیمی، رضا اسدی، وحدت هنانوف، منوچهر صفروف، علی شجاعی، محمد مهدی مهدیخانی، محمد شریفی، حامد پاکدل، سیامک نعمتی و محمد عمری بازیکنانی بودند که در این مسابقه برای سرخ‌پوشان به زمین رفتند.

* محسن فروزان، بهنام برزای، علیرضا آرتا، مهران گلزاری، محمدرضا خانزاده، محمد آقاجانپور، حسین نخودکار، رضا شکاری، مرتضی تبریزی، امیررضا جورجانی و آویدی کارو هم نفراتی بودند که سرمربی گل‌گهر در ترکیبش برای این بازی از آنها استفاده کرد.

1

* بازیکنان اصلی پرسپولیس در بازی با نفت مسجد سلیمان هم امروز تمرین ریکاوری انجام دادند.

* آویدی کارو، مهاجم زیمباوه‌ای مدنظر گل‌گهر هم که برای گذراندن دوره فنی ۱۰ روزه به کشورمان آمده، در این مسابقه در ترکیب شاگردان امیر قلعه نویی قرار گرفت.

2

* کادرفنی دو تیم پیش از شروع بازی خوش و بش گرمی با هم داشتند. 

* شاگردان یحیی گل‌محمدی شنبه ۱۳ آذر در هفته هشتم لیگ برتر در دربی پایتخت به زمین می‌روند و گل‌گهر هم در همان روز از سپاهان میزبانی می‌کند.