۰ نفر

اعتراض شبانه پرسپولیسی ها به مشکلات مالی

۷ آذر ۱۴۰۰، ۲۲:۳۱
کد خبر: 585196
اعتراض شبانه پرسپولیسی ها به مشکلات مالی

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار متنی نسبت به مشکلات مالی خود و عملی نشدن قول‌های باشگاه اعتراض کردند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس از جمله سرمربی و همینطور بازیکنان با انتشار متنی مشترک در صفحه شخصی خود نسبت به مشکلات مالی اعتراض کردند. در این متن آمده است:

«سلام به هواداران محترم پرسپولیس. در پس همه اتفاقات خوشایندی که در سال‌های اخیر برای پرسپولیس رخ داده همیشه مشکلاتی بوده که در سایه موفقیت‌ها قرار گرفته و دیده نشده است. بزرگترین مشکل ما در سال‌های اخیر مشکلات عدیده و همیشگی مالی بوده که باعث شده فشار زیادی را تحمل کنیم. اما دم نزدیم تا دل‌نگرانی برای شما هواداران به وجود نیاید اما سکوت تا کجا؟ تا کی؟

درباره این مشکلات باید حرف زد. درباره قول‌هایی که داده شد اما عمل نشد باید حرف زد. رقبا با بهترین امکانات آماده مقابله با ما می‌شوند اما ما همیشه باید از مشکلات مالی و کمبود امکانات حرف بزنیم. این عدالتی نیست که در ورزش ما به دنبال آن بودیم. حالا شما همه این مشکلات همیشگی را بگذارید کنار بازیکنانی که در این سال‌ها از ما جدا شدند تا متوجه باشید چه شرایط سختی را سپری می‌کنیم. پرسپولیس نام بزرگی است و برای بزرگی کردن نیازهایی دارد اما عجیب است که چرا ما باید همیشه بین وعده و نرسیدن در حرکت باشیم. به امید روزی که پرسپولیس و هوادارانش در جایگاه اصلی و همیشگی خود قرار بگیرند.»