۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

محرومیت قلعه نوعی بخشیده می شود؟

۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۲
کد خبر: 585056
محرومیت قلعه نوعی بخشیده می شود؟

پس از سپری شدن ۶ هفته از لیگ برتر، به نظر امیر قلعه نوعی به زودی می تواند روی نیمکت گل گهر بنشیند.

اقتصاد آنلاین - امیر جهانی؛  دیدار دو تیم گل گهر و استقلال تهران که در جام حذفی فصل گذشته برگزار شد با حواشی و جنجال‌هایی همراه بود که یکی از آنها صحبت‌های تند و آتشین امیر قلعه‌نویی در اعتراض به اشتباهات داوری بود که پیامد سنگینی برایش به همراه داشت و از سوی کمیته انضباطی به ۳ ماه محرومیت از همراهی تیمش محکوم شد. طی این حکم، محرومیت وی از تاریخ شروع فصل جدید رقابت‌ها اعمال شد و این حکم بعدا از سوی کمیته استیناف مورد تایید قرار گرفت.

در طول این مدت قلعه نوعی حتی از انجام مصاحبه هم محروم بوده و تنها از راه دور شاگردانش را هدایت می کرده است با این حال خبر رسیده که گویا به زودی او شرایط حضور روی نیمکت تیمش را به دست خواهد آورد.

مطابق قانون، افراد پس از سپری کردن نیمی از دوران محرومیت و با واریز کردن جریمه اعلام شده، می توانند یک بار دیگر به حکم صادره اعتراض کنند و قلعه نوعی هم تا کمتر از یک هفته دیگر نیمی از محرومیت خود را طی خواهد کرد. گویا با تماس های برقرار شده، کمیته استیناف هم به ملقی کردن این محرومیت رضایت داده و هیچ بعید نیست که پرافتخارترین مربی لیگ برتر در بازی هفته آینده برابر تیم سابق اش یعنی سپاهان، روی نیمکت گل گهر بنشیند.