۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

ترکیب پرسپولیس تغییر می کند / کمال فیکس می شود، اسدی بازهم نیمکت نشین

۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۴۵
کد خبر: 584983
ترکیب پرسپولیس تغییر می کند / کمال فیکس می شود، اسدی بازهم نیمکت نشین

یحیی گل محمدی انتخاب خود را برای چینش میانه میدان تیمش برابر نفت مسجد سلیمان انجام داده است.

اقتصاد آنلاین - امیر جهانی؛ پس از اینکه رضا اسدی در ۵ هفته ابتدایی لیگ برای پرسپولیس به صورت فیکس بازی کرد و البته انتظارات را هم برآورده نکرد، یحیی گل‌محمدی در بازی هفته ششم با صنعت نفت او را نیمکت نشین کرد و احسان پهلوان را به بازی فرستاد.

حتی پس از مصدومیت پهلوان در نیمه اول، بازهم نوبت به اسدی نرسید تا کمال کامیابی‌ نیا به زمین برود و عملکرد خوبی هم به نمایش بگذارد. حالا شنیده می‌شود که اسدی در بازی فردا مقابل نفت مسجدسلیمان هم نیمکت‌نشین خواهد بود و پرسپولیس بار دیگر با زوج سرلک و کامیابی‌نیا در مرکز زمین مقابل حریف صف آرایی خواهد کرد.

 کامیابی نیا که جزو بازیکنان با سابقه پرسپولیس محسوب می شود، مدت ها درگیر آسیب دیدگی بود اما پس از بهبودی کامل فرصتی برای بازی پیدا نمی کرد تا اینکه اسدی نیمکت نشین و پهلوان مصدوم شد تا نوبت به وی برسد. حال به نظر می رسد وی توانسته باشد بار دیگر نظر یحیی را به خود جلب کرده باشد.

از طرفی اسدی هم در روزهای اخیر در تمرینات در تیم ذخیره‌ها حضور داشته و به همین دلیل به احتمال فراوان در بازی فردا هم از روی نیمکت بازی را دنبال خواهد کرد و اگر درخشش هافبک های پرسپولیس ادامه دار باشد، احتمالا وی که با مبلغی نجومی و کلی سر و صدا به پرسپولیس پیوسته، باید فعلا با نیمکت نشینی کنار بیاید.