۰ نفر

دلیل افت یوونتوس در این فصل از نظر آلگری

۷ آذر ۱۴۰۰، ۹:۴۵
کد خبر: 584932
دلیل افت یوونتوس در این فصل از نظر آلگری

سرمربی یوونتوس استرس و عجله زیاد در بین بازیکنان تیمش را دلیل افت تیمش دانست.

به گزارش فوتبال ایتالیا، هفته چهاردهم رقابت های سری A ایتالیا با برگزاری یک دیدار ادامه یافت که در آن یوونتوس در خانه به دیدار آتالانتا رفت و با یک گل باخت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، ماسیمیلیانو آلگری درباره دلیل باخت تیمش گفت: نگرانی وجود دارد، بازیکنان عجله دارند و در کارها عجله دارند، اما ما باید روی عملکرد تیم کار کنیم و سعی کنیم بازی‌ها را ببریم تا اعتماد به نفس و آرامش را به دست بیاوریم.ما اینجا هستیم تا چهار تیم برتر را به چالش بکشیم. بعد از این بازی نمی‌توانم از بچه‌هایم شکایت کنم، فقط می‌توانم به زحمات آنها تبریک بگویم.

او در ادامه گفت: من فکر می کنم ما باید واقع بین باشیم. اگر بعد از ۱۴ هفته در این موقعیت هستیم، به این معنی است که ارزش ما در حال حاضر همین است. راه درازی در پیش است، اما از نظر عملکرد، من فقط دیدم که در مقابل ورونا، ساسولو و امپولی بد بودیم. زمانی که واقع بین باشیم، می توانیم فشار را از بین ببریم و در یک محیط آرام تر بهتر کار کنیم. تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که سعی کنیم بهترین نتیجه را از خودمان بگیریم. کاری که باید انجام دهیم این است که به کار خود ادامه دهیم، سعی کنیم آرام باشیم در این لحظه ما برای گلزنی با مشکل مواجه هستیم و از نظر من به این دلیل است که احساس آرامش و اعتماد به نفس را از دست داده ایم.