۰ نفر

مجیدی: می‌دانستم با چه تیمی بازی دارم

۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۴۶
کد خبر: 583999
مجیدی: می‌دانستم با چه تیمی بازی دارم

سرمربی استقلال می‌گوید اتفاقاتی در فوتبال رخ می‌دهد که تعجب آور است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: اصلا دوست نداشتم به نشست خبری بیایم. اتفاقاتی در فوتبال ما می‌افتد که من تعجب می‌کنم. ما چند روز تمرین داشتیم و کارهای خود را برای حضور در این بازی انجام دادیم اما به ما گفتند که ۲ بازیکن خارجی شما نمی‌توانند بازی کنند.

او ادامه داد: نمی‌شد این مساله را ۲۴ ساعت زودتر اعلام کرد؟ ساعت نامه‌ای که در این رابطه به ما زده شده است ۱۳:۲۹ امروز (چهارشنبه) است. وقتی دستیارم به من گفت که چه بازیکنانی را ببریم، من گفتم هر بازیکنی که داریم را در این بازی به سیرجان ببریم. این اتفاق برای من قابل پیش‌بینی بود چون می‌دانستم با چه تیمی بازی دارم.

وی ادامه داد: من از بازیکنانم خواستم با توجه به اتفاقی که رقم خورد، تمام تلاش خود را انجام دهند. از بازیکنانم ممنون هستم. فکر کنم کسانی بازی را از تلویزیون نگاه کردند، دروازه‌بان تیم ما را نتوانستند نگاه کنند. واقعا جای تاسف دارد که در فوتبال حرفه‌ای بعد از ۵ بازی نامه بزنند که بازیکن شما نمی‌تواند اجازه حضور در میدان را داشته باشد. از بازیکنان تشکر می‌کنم که تلاش خود را کردند. امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم تمام امتیازات خود را به دست آوریم.

مجیدی افزود: تمام بازی در اختیار ما بود. من آمار چک نکردم اما فکر کنم گل‌گهر یک شوت درون چارچوب نداشت. کل بازی در اختیار ما بود اما باید در ضربه‌های نهایی دقت بیش‌تری به خرج می‌دادیم. از بازیکنانم راضی هستم و فوتبال خوبی به نمایش گذاشتند.

سرمربی استقلال درباره صحبت‌هایی که با ناظر بازی قبل از مسابقه داشت، خاطرنشان کرد: من گفتم که می‌شد این مساله را ۲۴ ساعت زودتر به ما بگویند. همیشه شب قبل بازی، جلسه هماهنگی بازی برگزار می‌شود که آقای طاهری به آن جلسه می‌روند. می‌توانستند در آن جلسه اعلام می‌کردند که بازیکنان خارجی‌تان نمی‌توانند بازی کنند. این اتفاقات جدید نیست و ما در فوتبال زیاد دیدیم.

مجیدی خاطرنشان کرد: من به عنوان سرمربی تیم حقم این نبود که این‌طور از وضعیت بازیکنان خارجی تیم باخبر شوم. حداقل باید یک روز قبل از شروع بازی اطلاع‌رسانی‌های لازم صورت می‌گرفت. من در جریان مسائل دیگر نیستم و به مسوولان باشگاه برمی‌گردد. این اتفاقات به نظر من خنده‌دار است و فقط در ایران رخ می‌دهد.