۰ نفر

سریع ترین گل تاریخ فینال‌ لیگ قهرمانان آسیا + عکس

۲ آذر ۱۴۰۰، ۲۳:۰۵
کد خبر: 583733
سریع ترین گل تاریخ فینال‌ لیگ قهرمانان آسیا + عکس

ناصر الدوساری، بازیکن جوان الهلال با شوتی سهمگین در ثانیه ۱۵ سریع‌ترین گل تاریخ فینال‌های لیگ قهرمانان آسیا و مراحل حذفی این رقابت‌ها را به ثمر رساند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم الهلال عربستان و پوهانگ‌استیلرز کره جنوبی از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض آغاز شده‌ است.

ناصر الدوساری، بازیکن ۲۲ ساله و جوان تیم عربستانی موفق شد در ثانیه ۱۵ با شوتی سهمگین دروازه نماینده کره جنوبی را باز کرده و الهلال را خیلی زود پیش بیاندازد.

این گل سریع‌ترین گل تاریخ فینال‌های لیگ قهرمانان آسیا و همچنین سریع‌ترین گل مراحل حذفی این مسابقات بود که به زیباترین شکل ممکن به ثمر رسید.

علاوه بر این، گل الدوساری اولین گل خارج از محوطه فینال لیگ قهرمانان آسیا پس از فینال سال 2018 است. در آن سال لئو سیلوا، بازیکن برزیلی کاشیما آنتلرز ژاپن در دیدار رفت فینال برابر پرسپولیس، دروازه سرخپوشان را باز کرد.

هر دو تیم تا به حال سه بار فاتح جام باشگاه‌ها/ لیگ قهرمانان آسیا شده‌اند و پیروزی در این مسابقه آنها را به تنهایی به پرافتخارین تیم این مسابقات بدل خواهد کرد.

سریع ترین گل

سریع ترین گل

سریع ترین گل