۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

سومین بازیکن مازاد استقلال هم مشخص شد / مرادی در حوالی جدایی

۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۰۴
کد خبر: 582829
سومین بازیکن مازاد استقلال هم مشخص شد / مرادی در حوالی جدایی

بابک مرادی که روز گذشته با تصمیم فرهاد مجیدی از حضور در تمرین استقلال منع شد، در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

اقتصاد آنلاین – امیر جهانی؛  روز گذشته و پس از اینکه مشخص شد بابک مرادی بدون تمرین کردن محل تمرین استقلال را ترک کرده است، این خبر عنوان شد که وی از سوی سرمربی استقلال از تمرین کردن منع شده است. هرچند که پس از آن باشگاه اطلاع داد که وی به دلیل سرماخوردگی در تمرین آبی ها شرکت نکرده است.

البته مرادی در تمرین امروز در مجموعه ورزشی آرارات حضور داشت و گفته می شود در بخشی از تمرین هم مشارکت داشته اما مسئله این است که وی جزو بازیکنان مازاد استقلال محسوب می شود و گویا فرهاد مجیدی از مدت ها قبل قصد داشته روی نام او قلم قرمز بکشد. پس از اینکه نام مرادی از لیست بازی با نساجی هم خط خورد، این بازیکن تصمیم گرفت درباره آینده اش با سرمربی تیم صحبت کند و روز گذشته این اتفاق رخ داد. گویا مرادی به مجیدی گفته درصورتی که قرار است این شرایط ادامه دار باشد، همانند احمد موسوی و فردین نجفی، به او هم نامه عدم نیاز بدهد تا وی تکلیف آینده اش را بداند. البته مشخص نیست مجیدی به این درخواست چه پاسخی داده و نظر به آنکه فعلا خبری از خرید بازیکن جدید نخواهد بود، وی قصد ندارد حتی به بازیکن مازادش هم اجازه جدایی بدهد و به همین دلیل مرادی امروز هم در تمرین حضور یافت. هرچند که مشخص نیست آینده او به کجا خواهد انجامید. 

چیزی که مشخص به نظر می رسد، بی علاقگی فرهاد به استفاده از مرادی است اما باید دید اجازه جدایی را به وی خواهد داد یا اتفاق دیگری رخ می دهد.