۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

یحیی چه برنامه ای برای مهاجم جدید تیمش دارد؟ / مورد عجیب پاکدل !

۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۲۳
کد خبر: 582794
یحیی چه برنامه ای برای مهاجم جدید تیمش دارد؟ /  مورد عجیب پاکدل !

حامد پاکدل مهاجم تازه‌وارد پرسپولیس در حالی در این تیم به عنوان یار تعویضی استفاده می شود که زمان ورودش به بازی غالبا در دقایق آخر بوده است.

اقتصاد آنلاین – امیر جهانی؛ پاکدل در مسابقه هفته پنجم پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در دقیقه ۸۵ به جای عیسی آل کثیر به زمین رفت که در این زمان اندک کاری نمی توانست انجام دهد و درحالی که سرخپوشان برای پیروزی احتیاج به زدن گل داشتند، این اتفاق رخ نداد.

البته این اتفاق به مراتب بهتر از دیدار هفته قبل از آن بود چراکه این مهاجم در دیدار هفته چهارم تیمش برابر گل گهر سیرجان دقیقه ۹۱ وارد زمین شد درحالی که بازی دو تیم با نتیجه یک بر یک در تهران دنبال می شد! تعویض هایی که از دقیقه ۸۵ به بعد در فوتبال انجام می شود اغلب برای اتلاف وقت است مگر آن که مربیانی پیدا شوند و برای استفاده از قدرت سرزنی یک مدافع میانی، او را تعویض و در خط حمله استفاده کنند. بنابراین به زمین فرستادن حامد پاکدل در دقایق ۹۱ و ۸۵ آنهم در شرایطی که پرسپولیس در هردو بازی نیاز مبرمی به گلزنی داشته، به نظر توجیهی نداشته باشد. 

پاکدل در بازی هفته نخست هم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و توانست تقریبا ۱۰ دقیقه پس از ورود، دروازه فولاد را باز کند اما او با این شکل به زمین رفتن ممکن است روحیه خود را نیز از دست بدهد و به مهاجمی منفعل تبدیل شود.