۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

فرهاد تصمیمش را گرفت / رضایی سنگربان اصلی آبی‌ ها باقی می‌ ماند

۲۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۱۳
کد خبر: 582459
فرهاد تصمیمش را گرفت / رضایی سنگربان اصلی آبی‌ ها باقی می‌ ماند

سنگربان استقلال در بازی با نساجی یک‌ نام فر منتظره بود که گویا توانسته نظر سرمربی این تیم را برای ادامه فصل هم‌ جلب کند.

اقتصاد آنلاین -  امیر جهانی؛ در تابستان و با بازگشت رشید مظاهری به فهرست استقلال، به نظر می‌رسید که علیرضا رضایی که از پیکان به استقلال پیوسته بود حداقل به صورت قرضی از این تیم جدا شود اما این اتفاق رخ نداد و فرهاد مجیدی اصرار بر حفظ این سنگربان جوان داشت. البته رضایی چند بازی ابتدای فصل را به دلیل حضور در تیم ملی امید از دست داد اما با بازگشت به تمرینات استقلال، مشخص شد که کادرفنی روی او  حساب ویژه‌ای باز کرده است. تا جایی که وی درحالی برای بازی با نساجی برای اولین بار درترکیب ثابت آبی‌ها قرار گرفت که نام مظاهری حتی در میان نیمکت نشینان هم دیده نمی‌شد.

گویا مجیدی هنوز از تصمیم مظاهری بابت جدایی ناگهانی قبل از بازی با الهلال دلخور است و نتوانسته آن موضوع را هضم کند. ضمن اینکه خود مظاهری هم به دلیل برخی مشکلات شخصی -که خودش هم اعلام کرده بود تمرکز ندارد- از آمادگی به دور است و حتی شایعاتی مبنی بر خداحافظی‌اش از فوتبال شنیده می‌شود! از طرفی حسین حسینی هم که در سه بازی نخست لیگ کلین شیت کرد، در دقایق ‌پایانی بازی با فجر یک‌ گل بد دریافت کرد تا بار دیگر نشان دهد نمی‌توان روی ثبات او‌ حساب کرد. موضوعی که کادرفنی از تمرینات پیش فصل هم نگران آن بود و گویا حسینی هم خیلی مورد وثوق فرهاد قرار ندارد. به همین دلیل و با توجه به نمایش خوب رضایی در بازی دیشب، به نظر می‌رسد فرهاد فعلا شماره یک‌ خود را پیدا کرده است و باید دید این سنگربان جوان می‌تواند جواب اعتماد استقلالی‌ها در ادامه فصل را بدهد یا خیر.