۰ نفر

جاهدی: دنبال طلای قهرمانی آسیا و پارا آسیایی چین هستم

۲۹ آبان ۱۴۰۰، ۷:۱۳
کد خبر: 582346
جاهدی: دنبال طلای قهرمانی آسیا و پارا آسیایی چین هستم

عضو تیم ملی قایقرانی معلولان گفت: بعد از پارالمپیک توکیو با هدف‌ گذاری صورت گرفته سعی دارم در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های پارا آسیایی چین در ۳ ماده پاراکانو به مدال دست پیدا کنم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، اسلام جاهدی اظهار کرد: بعد از بازیهای پارالمپیک توکیو به مدت ۴۵ روز استراحت داشتم و سپس تمرینات خود را برای شرکت در مسابقات پاراکانو قهرمانی آسیا که اوایل اسفندماه در تایلند برگزار می‌شود، در دریاچه آزادی زیر نظر ایرج اقلیمی آغاز کردم.

وی گفت: در پارالمپیک توکیو فقط در یک ماده قایقرانی شرکت کرده بودم، اما برای مسابقات آینده سعی دارم در تمام مواد پاراکانو در ۳ کلاس Kl۲ و VL۲ , VL۳ حضور پیدا کنم. البته رشته تخصصی من VL۲  است و اگر مشکلی وجود نداشته باشد در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند در یک کلاس بالاتر یعنی VL۳ نیز شرکت خواهم کرد.

ملی پوش پاراکانو خاطرنشان کرد: همان طور که در کلاس VL۲ نفر اول در قاره آسیا هستم، سعی دارم در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند و سپس بازیهای پاراآسیایی چین، در دو ماده دیگر نیز روی سکو قرار بگیرم.

جاهدی در پاسخ به این پرسش که آیا برای پیگیری تمرینات خود در آزادی با مشکل خاصی مواجه نیستید، افزود: با وجود این که هنوز اردوی تیم ملی پاراکانو در دریاچه آزادی به صورت رسمی آغاز نشده است، اما فدراسیون قایقرانی همکاری خوبی با من دارد و تمام امکانات اعم از اسکان، تغذیه و... را در اختیار من گذاشته و بدون هیچ نگرانی تمرینات خود را در آزادی پیگیری می‌کنم.

وی در پایان همچنین از حضور یک مربی خارجی در تیم ملی قایقرانی خبر داد و خاطرنشان کرد: این مربی برزیلی که در بازیهای المپیک توکیو نیز هدایت تیم ملی قایقرانی و پاراکانو ژاپن را برعهده داشت، رزومه خیلی خوبی دارد که امیدوارم با حضور وی در کنار مربیان داخلی شاهد پیشرفت و موفقیت بهتر قایقرانان در مسابقات آینده باشیم.